niedziela, 22 stycznia 2017

Małe dzieci - aktualizacja ZASAD 100 Baby Challenge


Kochani,
w naszej rozgrywce już wkrótce pojawią się małe dzieci. Musimy więc rozszerzyć zasady challenge'u o kolejny punkt:

DZIECI po aktualizacji : Małe dzieci

Na oficjalnej stronie 100 Baby Challenge umieszczono nową zasadę po wprowadzeniu aktualizacji: 100 Baby Challenge:
https://docs.google.com/document/d/1z7DJgxbyViBnE93PEnBHk6iGSjbWOfoit9xiYPMNM6Q/edit#



  • Toddlers can be aged up when they reach level 3 in all of their toddler skills (including Potty). You are free to keep them in the toddler life stage after that in order to try and achieve level 5 in all skills for the Top-Notch Toddler trait, but it is not required.

Zatem: aby małe dziecko mogło zmienić grupę wiekową musi uzyskać 3 poziom we wszystkich umiejętnościach:
- komunikacja
- myślenie
- używanie wyobraźni
- poruszania się i
- korzystania z nocnika

Szczerze mówiąc, jeszcze nie wiem, jak w naszej rozgrywce potoczy się akurat to wymaganie. Być może wprowadzę inne alternatywne rozwiązanie. Jeszcze zobaczymy.


Nie chciałabym aby nasza rozgrywka toczyła się w nieskończoność.

Aktualizuję powyższy tekst:

Postanowiłam już, że dzieci tzw. małe dzieci (todlers) mogą przejść do kolejnej grupy wiekowej (wieku szkoły podstawowej) po wypełnienie trzech cech do poziomu trzeciego. Dopuszcza się też dokonania zmiany wieku w przypadku pełnego wypełnienia wybranej cechy. 
I tego bedę sie trzymać!




10 komentarzy:

  1. Myślę, że jedna umiejętność na maksa to będzie dobry układ :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Blog wygląda super! <3 Pozdrawiam ;*.

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana! Tak sobie myślę, że pierwsze dziecko (byle nie będą bliźniaki!) spróbuję poprowadzić wg oficjalnych zasad i zobaczę, jak mi to pójdzie. Myślę, że pomysł z tą jedną umiejętnością na maksa jest fajna, może nawet maluch dostanie jakiś bonus. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Podoba mi się opcja, którą przedstawiła Milena. :) Lub też np. dwie wylosowane umiejętności - po 3 pkt, albo po prostu z góry narzucić jedną czy dwie umiejętności, które są najistotniejsze i każdemu dziecku tak samo je rozwijać, np. korzystanie z nocnika i myślenie, czy komunikacja po 2 pkt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też fajna opcja. Jak pisałam Mili, najpierw spróbuję iść drogą oficjalną. Zobaczymy, jak mi pójdzie... Trochę się tego obawiam a z drugiej jestem podekscytowana. Cała ja! Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  3. A może po prostu poczekasz te 6 dni (chyba?) aż dziecko samo dorośnie do kolejnego wieku. W tym czasie możesz np. rozwijać wszystkie cechy tyle i się da w tym czasie. Musisz rzeczywiście sama potestować, jak będzie Ci wygodnie. Oby to zamieszanie nie zniechęciło Cię do dalszego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak łatwo się nie poddaję! Szukam rozwiązania i jestem Wam wdzięczna za każdą sugestię. Super, że mam takich kochanych czytelników:)

      Usuń
  4. A ja myślę, że rozwijanie wszystkich umiejętności do poziomu 3 to głupota, biorąc pod uwagę charakter tego wyzwania. Zrobisz jak chcesz, myślę tylko, że ważna jest sama rozgrywka. Wystarczy: nocnik, mówienie i chodzenie do poziomu 3 a reszta jak się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, spróbuję i tego. Może rzeczywiście tak zrobić żeby dzieciaczki miały to co najpotrzebniejsze bo i tak w końcu nadal pozostają w grze i dalej się rozwijają, choć już w innej grupie wiekowej.

      Usuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń