wtorek, 25 sierpnia 2015

Harry Potter w 100 Baby Challenge? - Odcinek specjalny

Dzień dobry moi Kochani Czytelnicy, ale się za Wami stęskniłam!

 Codziennie zaglądałam do mojego bloga aby zobaczyć, czy nie zostawiacie mi jakiś komentarzy, wskazówek...
No cóż, niewiele tego było. Jednak :

Kochani, za każdy komentarz i życzenia  bardzo dziękuję ♥♥♥

Kiedy tak leżałam w cieniu, uciekając przed prażącym słońcem i żarem z nieba... myślałam, jak nieco odświeżyć blog, co wprowadzić by był ciekawszy. Bo wiadomo: kolejne porody i urodziny i wyprowadzki - na dłuższą metę są strasznie nudne. 
I wymyśliłam !
Wprowadzamy nowe wyzwanie. No może to nie tyle wyzwanie co zabawa z postaciami z Harrego Pottera, którego kocham i nigdy nie przestanę!

 I co Wy na to?

Myślę, że doda to naszemu wyzwaniu odrobinę świeżości. Ale to dopiero początek...
   W kolejnym takim przedsięwzięciu, chcę abyście to Wy - wybrali ulubione postaci z bajek, filmów czy książek. Powiedzmy od 50 do 60 potomka, zatem już myślcie kto to będzie.


Wzorów do naśladowania cech zewnętrznych, jest całe mnóstwo. Wy również przy wyborze swoich bohaterów musicie nakreślić ich typowe cechy zewnętrzne.

***
   A teraz odpowiedź na najczęściej zadawane przez Was pytanie z cyklu:
- Kiedy będzie kolejny film.

Słoneczka moje kochane, z przykrością muszę Was rozczarować, ale filmy z mojego bloga (jakkolwiek głupio to by nie zabrzmiało) nie będą się pojawiać zbyt często. Będzie to jakiś odcinek jubileuszowy albo ważne wydarzenie. Wybrałam pisanie bloga i to on jest głównym środkiem przekazu. Oczywiście mój kanał YouTube jest wciąż aktywny, jednak nie planuję póki co prowadzić tam cyklicznych filmów z moich dotychczasowych Wyzwań.

   Być może rozpocznę tam zupełnie inny projekt, ale to kwestia przyszłości i dotyczyć on będzie raczej The Sims 3. Ostatnio z The Sims 4 pojawiło się tam mnóstwo  wspaniałych Wyzwań i nie chcę dokładać kolejnych.

I to wszystko co chciałam przekazać w tej kwestii. Uważam temat za zamknięty.

***
   Jeśli chodzi o 3 Casting do naszego Wyzwania - to przekładam go na czas wydania nowego dodatku The Sims 4 Spotkajmy się - myślę, że będzie tam więcej możliwości rozgrywki i interakcji między Simami. Chciałabym również abyście mogli i tym razem w drodze ankiety - zagłosować na Waszego faworyta. Mam nadzieję, że  nie będziecie rozczarowani moją decyzją.
***

Kolejny odcinek 100 Baby Challenge, już jutro. Zapraszam...

6 komentarzy:

  1. Jak ja cię uwielbiam !!! Ja też kocham Harry'ego i nigdy nie przestanę ! Właśnie czytam po raz dwunasty całą sagę (liczyłam :D) i za każdym razem te same emocje. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam doskonale to uczucie, kiedy wracam do Harrego Pottera i wchodzę w jego magiczny świat. Mimo, że przecież wiem, co będzie dalej i tak przeżywam wszystko, jakbym czytała książkę po raz pierwszy! Klimat książki i filmu jest niezwykle wciągający i wciąż chce się więcej i więcej... Pozdrawiam, buziaki:)

      Usuń
    2. Nadrobię zaległości w ten weekend (choć treści jest sporo co mnie cieszy). Strasznie żałuję, że nie byłam na bieżąco, ale cóż obowiązki i brak czasu... a Harry Potter jest i będzie moją ukochaną książką. Właśnie niedawno znalazłam w swoim gronie czytającą po razpierwszy całą sagę i w wolnych chwilach to tylko nawijamy o Harrym, Ronie, naszym ulubionym Snapie :D Jak czytasz czasem fanfiction to chętnie ci kilka podrzucę, sama przeczytałam z 50 :) Pozdrawiam Potteromaniaczka

      Usuń
    3. Generalnie wolę oryginał książki i świat stworzony przez J.K. Rowling, ale jak jest coś naprawdę dobrego, to chętnie przeczytam. Życzę Ci Aniu miłego weekendu:)

      Usuń
  2. AAAA! Harry Potter życiem! <33 Lecę zobaczyć dalej, jakie postacie będą pierwsze (mama nadzieję, że będzie Hermiona, Draco i Luna!). ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być! Teraz, kiedy zaczyna się ten czas na blogu fajnie się czyta, gorzej później. Zresztą sama zobaczysz...

      Usuń