piątek, 22 lipca 2016

Pozdrowienia z wakacji cz. 02: Praca, Paryż i nowy projekt!

Cześć Kochani!

Ale mi Was brakuje!

No ale wakacje, wyjazdy... wiadomo.
Dzisiaj mam dla Was nieco inną propozycję, a mianowicie taki mały projekt wakacyjny związany z nieco inną grą niż nasze kochane Simy.

Przy okazji zaglądnęłam do kilku naszych znajomych. Ciekawe, jak u nich upływają wakacyjne chwile...

Zaczęłam od Natalki.

Jeszcze na długo przed wakacjami wspominałam Wam, że wiele się zmieni w jej życiu. Tak też się stało.


Nasza zauroczona światem artystycznym bohaterka, pojechała do Paryża.


I chociaż uwielbia wieczorne spacery brzegiem Sekwany,

głównym celem jej wizyty był Luwr, z całą kolekcją wspaniałych obrazów i rzeźb.

***

Zaglądnęłam też do bliźniaczek: Stelli i Leny. Byłam przekonana, że nasze pastelowe bliźniaczki wylegiwują się na kolorowych ręcznikach gdzieś w egzotycznych okolicznościach przyrody.


Nic bardziej mylnego! Nasze siostry za nic nie odpuszczą swojej ukochanej pracy. Obie aktualnie są na trzecim poziomie kariery naukowej...


Ale, jak tak dalej pójdzie, to niebawem dopną swego i wyruszą na SIXAM!

***
Postanowiłam zaglądnąc tez do Oliwki. Jak już pewnie wiecie, zamieszkała wraz z Travisem Juniorem w Wierzbowej Zatoczce i aktualnie


Urządza swój nowy pokój. Zmienia w nim a to dywan, a to żaluzje.


Nie, jeszcze nie wraca do vlogowania, odpoczywa.

W wolnych chwilach przegląda SimTube i właśnie natrafiła na nowy film...


To wakacyjny projekt Maikki!
Sekrety Zbrodni - ciekawe co to jest?

Jeśli też chcesz się dowiedzieć, kliknij w miniaturkę. Miłego oglądania!




Miłego weekendu:)

Dajcie znać, czy podoba Wam się ten projekt. Za dwa tygodnie wraca mój wielki komputer.Może uda mi się wrzucić savy i odwiedzić jeszcze kilka domów naszej rodzinki Scott?

2 komentarze:

  1. Jejku, ta gra to istny pożeracz czasu! Cały weekend grałam! Ale i tak będę Cię oglądać bo fajnie prowadzisz tę grę. Jak tam Twój komputer? Strasznie mi brakuje rodzinki Scott. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez brakuje:( Niestety jeszcze trochę to potrwa, ponieważ stało się to, czego sie obawiałam: wymiana komputera. Do starego szkoda już dokładać... Na razie będę więc grać w inne, mniej obciążające mój laptop gry. Pozdrawiam również:)

      Usuń