sobota, 30 lipca 2016

Pozdrowienia z wakacji cz.3 Metamorfoza Bliźniaczek!

Dzień dobry, dzień dobry Kochani!

    Jak tam Wasze wakacyjne szaleństwa? U mnie tak sobie... Więcej pracy niż wypoczynku. Nie ma co jednak marudzić. 
    Kochani, mam już nieco ogarnięty komputer, w sensie częściowo naprawiony. Trochę "muli" ale screeny da się zrobić, więc na zakończenie odcinka będzie małe ogłoszenie.
Tam tez znajda się życzenia dla jednej z moich Czytelniczek i informacja dla innej...
Póki co zapraszam do przeczytania dzisiejszego wakacyjnego odcinka. Miłego czytania!

***


Wczesnym porankiem, jeszcze przed wschodem słońca, Marta zabrała swoją siostrę na Promenadę Magnolii - do sklepu, który razem prowadziły.
Sara zdziwiona była tą wczesno poranną wycieczką, więc zapytała:


- Jest jakiś konkretny powód, dla którego wyciągnęłaś mnie tak wcześnie z łóżka?
- Nie wiem, czy konkretny, bo sama mam mętlik w głowie... Al e sama popatrz na nasz sklep...


Sara podeszła bliżej wejścia. W środku krzątały się już pracownice. Kasjerka uzupełniała drobne w kasie, ekspedientki sprzątały i układały towar. Zza pleców usłyszała nieco ściszony głos Marty
- Nasz sklep żyje własnym życiem. Dobrze go poprowadziłyśmy, mamy wspaniała załogę pracowników i teraz coraz częściej myślę o tym, że chyba już czas coś zmienić.

Jednak nie miała jeszcze pomysłu na to co konkretnie zmienić i jak. Dopiero wizyta w ich sklepie Oli nasunęła im iście zwariowany plan!


Ola była starszą siostrą Marty i Sary. I też miała siostrę bliźniaczkę - Igę. Dziewczyny usiadły na sklepowym tarasie i ucięły sobie mała pogawędkę
- Dzisiaj popołudniu wyjeżdżamy do Klubu Tropikana na wakacje. A wy? Macie jakieś wyjazdowe plany?
Marta westchnęła
- Odkąd prowadzimy sklep, zapomniałam co to wyjazdy na wczasy. Kiedyś wyjeżdżałyśmy choćby do Granitowych kaskad. A teraz... Teraz udajemy, że wciąż jesteśmy piękne i młode i mamy dużo sił. A tak nie jest. Nasze twarze usiane są już zmarszczkami, jestem potwornie zmęczona i samotna. Mój chłopak, Mikołaj nawet już mnie nie odwiedza, bo po co. jego dziewczyna jest wiecznie zajęta prowadzeniem swojego sklepu!
Wyrzuciła z siebie a po jej twarzy spłynęła wielka jak ziarno groch, łza.

Sara nic nie powiedziała, ale Marta wiedziała, że czuje dokładnie to samo.
Tylko Ola była zaskoczona, nie miała pojęcia, co dzieje w życiu jej sióstr. Przełknęła ślinę i wypaliła:


- Koniec tego! Czas na zmiany! Nasze simowe życie jest tak krótkie! Nasza simmama jest seniorką. Niedługo nastanie kolejna simmama, a my korzystajmy z tego co jeszcze nam zostało w tym życiu!
Zbierajcie się! Idziemy do Sweet Dreams. To magiczne miejsce, gdzie czuć ducha naszej prababki Niny. Chodźcie!


Wspomnienie - Kliknij w obrazek!


Chwilę później cała trójka wchodzi do kawiarenki Sweet Dreams, które prowadziła nasza pierwsza Simmama, Nina.


Zajadając się kremówkami obmyślały naprawdę szalony plan, który podsumowała Ola:
- No dobra zatem: po pierwsze - sprzedajecie sklep, albo przepisujecie go na Patrycję! Po drugie - wyjeżdżacie do Kliniki Urody w Oazie Zdrój i wreszcie po trzecie - naprawiacie wasze życie uczuciowe! Ok, to ja już lecę. Musze jeszcze spakować kosmetyki, o 15.00 mam samolot!


Marta i Sara od razu zabrały się za realizację planu. Przepisały sklep na Patrycję, która ma z nim związane nieco inne plany. A o 16.00 były już w Oazie Zdrój. Wchodziły zdecydowanym krokiem do Kliniki Urody.

Tymczasem Ola i Iga...


Po niezbyt męczącej podróży dotarły ze swoimi rodzinami do Kluby Tropikana.


Ola odpoczywa sennie na hamaku a


Iga z mężem wylegiwują się na plażowym ręczniku, rozkoszując się wakacyjnym klimatem i spokojem.


Przez cały pobyt na wakacjach, odkąd Ola opowiedziała siostrze o Marcie i Sarze...


Nie mogą doczekać się finału ich planu. I oczywiście zmian po ich wielkiej metamorfozie.

A metamorfoza była rzeczywiście ogromna:

                                                                Marta                  i             Sara


w nowej odsłonie!
A teraz czas na trzeci, ostatni punkt programu...


Dziewczyny zadowolone ze zmian, postanowiły uczcić ten czas i nieco


Nieco zaszaleć. A co tam!

A co z ich chłopakami?


Spokojnie, są i panowie!


Pilnują swoje dziewczyny, jak oczka w głowie!


Kto wie...

Może z tego "pilnowania"











Będziemy mieć kolejne wesela?










***
Mam nadzieję, że miło spędziliście czas z naszymi dziewczynami z rodzinki Scott.

Teraz chciałabym złożyć życzenia swojej czytelniczce:


Kochana Milenko,

dużo Zdrowia, Szczęścia i Miłości.

Spełnienia marzeń i Uśmiechu. 

Aby otaczało Cie grono samych dobrych Przyjaciół.

Całuję i ściskam!


Maja





BLOG MILENY
(kliknij w miniaturkę)

Informacja dla wszystkich:

Za dwa tygodnie. 12 sierpnia będzie odcinek z naszą rodzinką Scott. Nieco ogarnęłam savy i teraz juz pracuję nad postem.

Dla czytelników Get To Work - następny odcinek:



Pojawi się jutro, w godzinach popołudniowych.









na moim kanale You Tube trwa seria:

Zapraszam!
(kliknij w obrazek)



A teraz informacja dla Candy:

Candy Games      

Niebawem będę odwiedzać rodzinkę Candy w Windenburgu, czy chciałabyś zrobić małą metamorfozę naszej Candy, czy zostawić ją taką, jaka jest teraz?

Czekam Juleńko na Twoją odpowiedź.

No i tyle!

Bawcie się kochani i korzystajcie z wakacji!
Jak ja Wam zazdroszczę!

Buziaki


W poście korzystałam z modów:

Kiru Pool Set Pose
Kiru - Sis Poses

# kiruluvnst
http://kiruluvnst.tumblr.com/tagged/KiruS4Pose

Hammock Set

#inabadromancecc

http://inabadromance.tumblr.com/post/147089501669/decorative-items-deco-hammock-poly-high

17 komentarzy:

  1. Biedne bliźniaczki-syrenki! Mam nadzieję, że zaczną korzystać z życia :D. W końcu jest takie krótkie!
    Mówiąc szczerze, nie poznałam ich po tej metamorfozie! Wyglądają milion razy lepiej ♥! Na pewno chłopakom dziewczyn też się spodobała ;).
    Dziękuję za piękne życzenia ♥! To takie wzruszające :*!
    Już nie mogę się doczekać odcinka rodziny Scott i Witaj w Pracy!
    Jeszcze raz dziękuję, przesyłam buziaki i pozdrawiam cieplutko ;*!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę udanej imprezki urodzinowej!

      Usuń
    2. Dołączam do życzeń! Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Marta i Sara pięknie wyglądają po metamorfozie! Wszyscy mężczyźni ich! :D
    Co zaś do Candy - ja osobiście nie mogłabym zrobić metamorfozy jej, ponieważ jestem na wakacjach i wracam dopiero 8 sierpnia. Nie będę miała jednak nic przeciwko, jeśli zechcesz wprowadzić u niej parę zmian :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem ustalone! Zafundujemy Candy małe SPA, może zabierze z sobą Lily? Oj nasza Lily już siwiuteńka, jak gołąbek, więc może dobrze im zrobi taka zmiana. Życzę Ci udanych wakacji i dużo słonecznego uśmiechu!

      Usuń
  3. Dziewczyny wyglądają cudownie. Wzruszyłam się. Chciałam się spytać który z chłopców to Mikołaj. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko i "poluje" na nowe odcinki wszystkich serii. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martuś! Mikołaj to ten blondyn. Jest bardzo romantyczny a przy tym męski. Dobrze trafiła nasza bohaterka. Cieszę się, że wciąż jesteś na moim blogu! Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  4. Jak ja uwielbiam rudowłose Simki <3 Metamorfoza na wieeeelki plus :) Dziewczyny wyglądają nieziemsko ;) Miłość kwitnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam wrażenie, że teraz wygladają dużo korzystniej:D

      Usuń
  5. Jak ja się cieszę, że bedzie odcinek z rodzinki! Super, już nie moge się doczekać. Lily staruszką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Twoją radością. mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Fajny post. Chociaż osobiście jestem fanem Twojego drugiego Bloga: Get To Work, lubie tu zaglądać. Zawsze czymś zaskoczysz. Jak sprawuje się w grze ten mod na leżenie na haku? Jest fajny, tylko czy nie scrashuje gry Ance? Może kiedyś zrobić tutorial o Modach w sensie takich Poses MOD. Pozdrawiamy, Kuba i Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chodziło o leżenie na hamaku.MOD jest w porządku, nie obciąża gry. Pomyślę o takim tutorialu ale już chyba po wakacjach. Zapowiadany post 12 będzie publikowany dzień wcześniej. Kolejny nieplanowany wakacyjno-roboczy wyjazd... Pozdrawiam Was serdecznie:)

      Usuń
  7. Hej! Jestem Marysia i przeczytałam twojego bloga od początku do końca. Mam pytanie: Jak twoi simowie wchodzą w wiek młody dorosły to i ch po prostu przeprowadzasz. Ale nie mogę rozgryźć jak to robisz. Możesz mi podpowiedzieć?
    A następne dziecko możesz nazwać Łucja?
    A to adres mojego bloga:
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię w gronie moich Czytelników. Aby przeprowadzić jednego Sima z domu musisz wyjść do trybu edycji miasta i tam za pomoca przycisku "zarządzania" rodzinami - wyprowadzasz go do innego domu. Jesli chcesz to kolejnego Sima (pewnie to będzie Mikołaj) wyprowadzę krok po kroku na screenach z gry, wtedy zobaczysz co i jak. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Bliźniaczki wyglądają o niebo lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń