sobota, 29 kwietnia 2017

OGŁOSZENIE

Kochani!

W związku z trudna sytuacją rodzinną, w jakiej się znalazłam muszę poprosić Was o cierpliwość.
Nie mogę, nie potrafię aktualnie poświęcić swojego czasu i skierować na inne tory moje myśli grając na komputerze. 
Niestety bywają takie momenty w życiu każdego z nas, że musi skupić się na rzeczach ważnych, choć bywa i smutnych...

Nie zapominam o Was. Jak tylko znajdę w sobie siłę i czas obiecuję kontynuować naszą wspólną zabawę.

Przepraszam, że zostawiam Was Kochani, ale serduszkiem jestem z Wami.

Proszę zaglądajcie tu czasami może akurat będzie na Was czekał kolejny post.


Pozdrawiam Was i ściskam
Maja                                  

6 komentarzy:

  1. Tak mi przykro Maju, będę wyczekiwać postów.
    Wysyłam pozdrowienia!
    PS Trzymaj się tam :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i dziękuję:) Jesteś Kochana!

      Usuń
  2. Współczuję, cokolwiek smutnego Ci się przydażyło. Szkoda że nie będzie postów z naszej rodzinki :( Ale życie jet nieprzewidywalne... Na szczęście po deszczu zawsze wychodzi słońce. Na pewno będę często zaglądać. Buziaki :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu za ciepłe słowa, pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Kochana Maju! Zawsze gdy coś wydaje się, że jest złe na pewno nie jest najgorsze. Na pewno niedługo wszystko wróci do normy.
    Buźaki!
    Ps: Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Czasami życie nam dokłada i dokłada... i po prostu brakuje już Ci sił. Ale walczymy! Ciągle walczę!
      Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń