piątek, 26 maja 2017

Dzień Mamy i krótkie info...

Wszystkiego Naj... lepszego dla wszystkich cudownych Mam!

Kochani,
chciałam Was poinformować, że ten najgorszy czas, jaki mnie spotkał - powolutku odchodzi...
Nie wszystko co złe minęło, ale te najgorsze chwile mam nadzieję, że mam za sobą.
Niestety w międzyczasie w moim komputerze zepsuła się karta graficzna. Teraz korzystam ze starego komputera, na którym nie ma mowy o graniu w TS4. Gra bez uprzedzenia wyłącza się i tyle z grania.
Naprawa jeszcze trochę potrwa bo tak niestety jest z macami. Jednak już teraz przypominam Wam o sobie. Zaglądajcie tu bo jak nic niedługo znów będę Was męczyć swoimi wpisami.
Bardzo za Wami tęsknię, pozdrawiam cieplutko!
Maikka - Maja

4 komentarze:

  1. Jak dobrze, że powoli wszystko zaczyna się układać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powoli Martusiu, bardzo powoli...Wiem, że każdy "niesie swój krzyż", ale bywa naprawdę ciężko. Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  2. Cieszę sie, że powoli układa sie wszystko w twoim zyciu Maju. Ja też byłam ostatnio w ciemnej otchłani. Zastanawiam się, czy mogę naisać do ciebie na prywatny mail? I mam jeszcze jedno pytanie: kiedy wracasz? Brakuje mi twoich postów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możesz napisać!
      Wracam niebawem... Jestem zła bo wybrałam chyba kiepską firmę do naprawy komputera. Jak można czekać na kartę graficzną niemal dwa miesiące?! I wiem, że na samej karcie sie nie skończy. Jednak stało się. Z drugiej strony ten czas posłużył mi na poukładanie sobie nieco myśli po ostatnich burzliwych i smutnych rodzinnych przeżyciach. Przeczytałam dużo książek, zrobiłam porządną playlistę na Spotify. No i odświeżyłam ściany w domu. Prawda jest jednak taka, że bardzo mi tęskno do Simów i naszej rodzinki. Pozdrawiam:)

      Usuń