piątek, 2 października 2015

70. Downton Abbey - odcinek specjalny:)


Właśnie wszedł na ekrany ostatni sezon, jednego z moich ulubionych seriali, Downton Abbey.
Spytacie, no dobra, ale co ma wspólnego 
Downton Abbey z The Sims 4? 
Otóż ma, sami zobaczcie:


Uwaga : SPOILER!!!


   I znowu pojawia się na moim blogu postać grana przez Maggie Smith. Jest wspaniałą aktorką!

Wracajmy do naszej rozgrywki...
***
   Zwykle postać naszej pierwszej Simmamy jest nieco przez nas pomijana. Jednak ostatnio wyraźnie daje o sobie znać. Wzdycha, pogrąża się w otchłani rozpaczy, coś jej jest...
   Ja wiem: to brak miłości!
Nic więc dziwnego, że poznając Mariana Kowal, jej romantyczna natura wzięła górę nad rozsądkiem.

Zresztą, jak się okazuje z wzajemnością! Marian wyraźnie też poczuł miętę przez rumianek.
No i zaczęło się: godziny spędzone przed lustrem, dieta...
Kąpiel błotna? Maseczka i ogórki? Yyy, naprawdę?

I tak nowa, lepsza, pachnąca lecz nadal nieżywa Nina zaprasza swojego adoratora, na patio.
Tam, no cóż...

Tak widocznie miało być! Nasza Nina oszalała!

 Alicja też nie próżnuje, jeśli chodzi o romantyczny aspekt naszego wyzwania. Zaprasza do siebie Krzysztofa Zucha.


   Omamia go swoimi słodkimi oczkami i aurą romantycznej mgiełki rozpylonej w sypialni...

...
   I jest! Je za dwoje. Kolejny tatuś wariuje po usłyszeniu  "radosnych" wieści, jakie mu przekazuje Alicja. Że niby dla niego nie są radosne? No to : "Hasta la vista, baby


   Nasze panie urządziły sobie wieczorem maraton seriali. Zaczęły od (oczywiście) Downton Abbey!
A co u naszych dzieci?

   Poddałam się i próbując po raz tysięczny pokonać Mod do gry, żeby nasze dziecko spało w łóżeczku, stwierdziłam: - Luna, do jasnej... a spij, gdzie chcesz. Bo mi jeszcze tu wyjedziesz z tekstem, że to nargle przeniosły cię do łóżeczka.
   Niech więc sobie spokojnie śpi w swojej zwykłej kołysce.

  Takiego obrazka w książce na próżno by szukać: Ron i Draco przy jednym stole, w miłej atmosferze, bez uszczypliwych uwag ze strony Malfoy'a? 
   Tak, to magia! A tak poważnie, to chłopcy bardzo się lubią i chętnie spędzają ze sobą czas.


Ron bardzo szybko uzyskał "6", brawo!


A to znak dla naszej Alicji, że czas na tort urodzinowy!

Jest już tort i są goście. Wszyscy śpiewamy : Sto Lat!


Rodzinka siada przy stole i przez chwilę było tak, jak kiedyś. Wszyscy z naszego "Potterowego" wyzwania są razem...

   Ron opuszcza nasz rodzinny dom. Zastanawiałam się nad tym, gdzie zamieszka nasz sympatyczny rudzielec i pomyślałam, że fajnie by było mieć wszystkich bohaterów z Harrego Pottera razem. Oczywiście Harry mieszka osobno, no ale on ma swoją rodzinę. W kolejnym odcinku zobaczycie, co się tam ciekawego wydarzyło u niego w domku.
  

Tymczasem Ron dołącza do Ginny i Hermiony, do Domu Profesor Mcgonagall. Podpatrzmy, co robią jego mieszkanki:


 Hermiona gra albo uczy się korzystając z komputera, Ginny rozwija swoje zdolności kulinarne a Pani Profesor...
No tak Pani Profesor Mcgonagall - simuje w najlepsze!

   Ron zajmuje pokój na ostatnim piętrze, a

w naszym domku Draco zajmuje stary pokój Harrego.

Cdn.

  Mam nadzieję, że miło spędziliście czas czytając mój blog. Ciszę się, że do mnie zaglądnęliście. Wspomniany przeze mnie serial Downton Abbey jest skierowany raczej do starszych czytelników o romantycznej duszy, lubiących specyficzną atmosferę angielskich produkcji. Ostatnio przyłapałam się na tym, że w każdym tego typu filmie wypatruję aktorów grających w "Harrym Potterze". Też tak macie?

4 komentarze:

  1. A kiedy będzie następny wpis? Lubię twojego bloga i to bardzo! Fajnie, że interesujesz się też innymi sima mi ni tylko Sim mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana na moim Blogu! Wpis będzie dzisiaj (06.10- wtorek) . Chyba ustalę konkretne dni wpisów, będę chciała wprowadzić dwa wpisy w tygodniu. Jeden we wtorek, drugi w piątek - tak będzie też wygodniej Czytelnikom, nie będą musieli zaglądać tu co 5 minut, czy już pojawił się nowy wpis. Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  2. Minerva i simsy! Tego się nie spodziewałam!xD I ten obraz Snape'a w pokoju Draco. ;D

    OdpowiedzUsuń