niedziela, 14 lutego 2016

98.❤ Walentynka dla moich Kochanych Czytelników ❤


❤Dzień dobry Kochani ❤

Dostałyście/dostaliście już swoją Walentynkę?

To jest moja Walentynka dla Was!

Miłość to wielka moc i wielkie słowo. Walentynkowe święto - obejmuje swoim zasięgiem nie tylko zakochanych, ale i tych o wielkich sercach. Czyli Was!

Dajecie mi tyle pozytywnych, ciepłych uczuć!

Dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was krótki projekt. Wiem, że jest wśród Was kilka osób, które nie przepadają za czytaniem blogowych wpisów, woleliby film. Inni z kolei lubią moją obrazkową historię, bo jest nieco inna od pozostałych prac twórców z YT.

Dzisiaj chciałabym pogodzić te dwie opcje i zrobiłam, jak zwykle screeny, obrobiłam je w PS i... tym razem sama przeczytałam zamieszczone pod nimi opisy.

Wciąż borykam się z grypą i mój głos jest mocno zniekształcony o katarze nie wspominając, jednak mam nadzieję, że wybaczycie mi to i zobaczycie:
❤Historię jednej miłości❤


>>Play<<

Miłego walentynkowego dnia!

9 komentarzy:

  1. Maju... To jest przecudowne! Płakałam, złościłam się i cieszyłam naraz! Moja Candy wychodzi za mąż! Czuję się jak idiotka skacząc po całym domu, haha! Cudownych Walentynek jeszcze raz Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Twoją radością! Trzymaj się cieplutko Kochana:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny filmik! <3 Super, że Candy znalazła swoją miłość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Tez się cieszę, wkrótce odwiedzimy jej nowy dom. Może wyprawimy im wesele? Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Byłoby super! ^^ Po tylu przejściach miłosnych Candy należy jej się duże wesele <3

      Usuń