piątek, 4 marca 2016

100. 100 Baby Challenge - Odcinek specjalny


Witajcie Kochani!


   Serdecznie witam Was razem i każdego z osobna w kolejnym naszym spotkaniu. Ten odcinek dedykuję wszystkim tym, którzy tu zaglądają i zostawiają ślad swojej obecności.
Ktoś kiedyś mnie zapytał: Jak wygląda praca nad jednym postem?
A ja nie potrafiłam odpowiedzieć, bo co to za praca? Jak można nazwać pracą coś co się kocha i uwielbia się tworzyć?
Kiedyś może wrócę do tego pytania...
   Dzisiaj chciałabym Was Kochani zaprosić do zobaczenia odcinka specjalnego naszego wyzwania, który zawiera trochę treści z bieżącej rozgrywki, ale i trochę wspomnień (odc.01-40)

   Dziękuję Wam, że tu zaglądacie, że mnie wspieracie i po prostu jesteście!
Zapraszam do zobaczenia kolejnego odcinka:


Klik >>PLAY<<


6 komentarzy:

  1. Cały odcinek miałam łzy w oczach. Było prze-cu-dow-nie!! Ślub i wesele naszych gołąbków na dziesiątkę! ;D Przy historii o Ninie też się wzruszyłam... :') Aż ciary przechodzą!

    Maju, to już 100 post. Chciałam Ci podziękować za to, że się nie poddajesz i ciągle jeszcze nie wyrzuciłaś komputera za okno (xD), że jeszcze Ci się ,,chce". Dziękuję Ci jeszcze raz i mam nadzieję, że będziemy świętować jeszcze kolejną setkę, ale już po zakończeniu challenge'u ;D Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co mam Ci odpisać, bo teraz to ja mam łzy w oczach! Tak bardzo jestem Ci wdzięczna Kochana za te ciepłe słowa. Jak pisałam w poście, tworzenie simowych historii to moja pasja, którą uwielbiam się z Wami dzielić. Jakże miło mi czytać taki komentarz, w którym zawarte jest tyle serdeczności. Odkąd pojawiłaś się Ty i inne osoby zostawiające "ślad" swojej obecności w postaci komentarza - moje posty tak bardzo się zmieniły. To ja jestem wdzięczna za to, że jesteś i dajesz mi kopa do dalszej pracy.
      Pozdrawiam Cię Słoneczko i życzę miłego weekendu:)

      Usuń
  2. Cudowny film! Iga i Ola mają naprawdę śliczny pokoik. To już setny post! Ja chyba poddałabym się-nie mam tyle cierpliwości. Dziękuję ci ze każdy twój post, za każdy twój filmik i za twój optymizm, jeszcze za to, że nigdy się nie poddajesz. Chciałam jeszcze dodać że niedługo zamieszczę dla ciebie tatusia w galerii. Pozdrawiam Iga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Iga! To ja dziękuję moim Czytelnikom za to, że mnie wspieracie. Czasami kiedy nie mam twórczej weny, zaglądam w Wasze komentarze i od razu mi lepiej. Tak bardzo się cieszę, że Was mam! Już nie mogę się doczekać Twojego Tatusia! Pozdrawiam Cię jak zawsze bardzo ciepło i serdecznie:)

      Usuń
  3. Ja tez gratuluje i tez chcialbym Ci podziekować za twoja prace. To jest jedno z tych miejsc w internecie, do ktorego milo jest zagladac. Wszystko dobrze przemyslane i jak ladnie wydane! Widac ze bardzo duzo pracy poswiecasz na kazdy post. Jestem z toba i trzymam kciuki za ciag dlaszy. Kubas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Aż się zarumieniłam... tyle komplementów. Pozdrawiam i wracam do dalszej pracy!

      Usuń