środa, 16 listopada 2016

❤ KONKURS Mikołajkowy ❤

Witajcie Kochani!

Do Mikołajek mamy niespełna trzy tygodnie, właściwie to nie słyszałam jeszcze "Last Christmas" Wham, a u mnie już wprowadzamy świąteczny klimat.


Ogłaszam Konkurs Mikołajkowy

Napisz krótkie opowiadanie, scenariusz albo zwykłą notatkę na temat mojej rodzinki Scott.

Jak wiecie, uwielbiam wplatać w historię mojego wyzwania fabułę dotyczącą kogoś z naszych bohaterów.
Jeśli masz jakiś pomysł - napisz!

To nie musi być nic skomplikowanego i może dotyczyć dowolnej postaci od Oliwii do teraz (kliknij w drzewo genealogiczne)




Prace wysyłacie do 30 listopada do północy na adres:
maikkachallenge@gmail.com

w tytule proszę dodać: KONKURS

Spośród Waszych projektów wybiorę jeden, który będzie ogłoszony 6 grudnia w dniu Świętego Mikołaja o godz. 8.00

Wtedy też zwycięzca otrzyma nagrodę:

Wersję elektroniczną (do pobrania) dodatku:




Czekam na Wasze pomysły!







15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, nie muszą być screeny. Wystarczy opis, jakaś historia, coś co zamknie się w jednym odcinku.

      Usuń
  2. Teraz zobaczyłam, że umknęły mi dwa ostatnie posty, trzeba to nadrobić! :D Co do konkursu... Postaram się :) Ściskam mocno! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile maksymalnie stron, bo trochę się rozpisałam :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij to co napisałaś, nie ma ograniczeń. Ważne tylko abym mogła streścić Wasze pomysły do 1 czy 2 odcinków. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. W weekend zasiadam do pisania. Czy ta historia może się dziać w innym miejscu, czy tylko w Wierzbowej Zatoczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, miejsce dowolne. mam wszystkie pakiety i dodatki więc możesz wybrać co Ci pasuje. Już nie mogę sie doczekać!

      Usuń
  5. Cześć Maju,
    czy mogłabym prosić o przedłużenie czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie trudne. Chciałabym bowiem w dniu ogłoszenia wyników obdarować zwycięzcę nagrodą, by już mógł się nacieszyć nią w dniu świętego Mikołaja. Poza tym mam w planie przygotować na ten dzień w godzinach popołudniowych właśnie wygrany projekt w formie posta. Dlatego też myślę, że 30 listopada to dobry termin. I naprawdę nie musi to być nic długiego i zbyt wymyślnego, liczy się sam pomysł.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Milenko a może Ty tak poza konkursem coś wymyślisz? Może coś związanego z naszą Milą?

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  7. Wysłałam! Mam nadzieję, że nie za długi bo jakoś tak mnie wzięło do pisania.

    OdpowiedzUsuń