niedziela, 19 marca 2017

137. Moja Bajka...


Dla Moich Kochanych Czytelników!

Dzień dobry Kochani!

I "nadejszła ta wiekomna chwila" i mogę zaprosić Was do naszej rodzinki Scott.

Dzisiejszy odcinek dedykuję Wam Kochani, z całego serduszka dziękując za to, że Jesteście i wspieracie moje blogowo-simowe szaleństwo!

Link do filmu:
https://youtu.be/dpXiHXoi7Q0

W każdej bajce powinno być odrobinę normalności, fantastyki i miłości. Nie może też zabraknąć czarnego charakteru... U mnie znajdziecie to wszystko! Mam tylko tyci problem z odpowiedzią na pytanie:
A jaki morał z tej bajki płynie?

No cóż, to już zupełnie inna bajka...


6 komentarzy:

  1. W końcu się doczekałam :D!
    Cały odcinek minął mi z wielkim bananem na twarzy ;) (no może oprócz tej scenki z Beatą). Fajnie jest widzieć jak układa się życie mojej imienniczce ;D. Świetna para z Adama i Milenki ♥. Mam nadzieję, że będą szczęśliwi razem! Nie mogę się doczekać ich ślubu!
    Po za tym jestem pełna podziwu dla Twojej aranżacji pomieszczeń ;D. Sypialnia Emily i jej salon to moje ulubione pomieszczenia! <3 Są cudne ;).
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    PS Dziękuję za umieszczenie mojego imienia w filmiku :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej. W końcu Jesteś ważną postacią w naszej historii! Na sypialnię od Severinki długo czekałam, jest idealna. Też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Cię cieplutko Kochana i do kolejnych odcinków!

      Usuń
    2. I jeszcze mam pytanie: gdzie chcesz żeby mieszkała Mila z Adamem? Mają zostać w mieście?

      Usuń
  2. Jak miło tam zobaczyć swój nick.<3
    Widać, że włożyłaś w tej filmik wiele pracy, czasu i pasji, jest dopracowany w każdym calu! A co do wnętrz - masz wyczucie stylu!;D
    Pozdrawiam cieplutko.;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wszystko dla Was, dla Ciebie... Buziaki i miłego weekendu:)

      Usuń
  3. To my dziękujemy za Twoje posty i za to, że jesteś! Pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń