niedziela, 12 marca 2017

ZAPROSZENIE


Witajcie Kochani!

Na wstępie przepraszam moich Czytelników za to, że w piątkowe popołudnie nie pojawił się nowy post na moim blogu. Niestety życie bywa nieprzewidywalne i czasami nas zaskakuje. Mnie zaskoczyło smutną wiadomością, która spowodowała, że musiałam wyjechać z kraju. Po powrocie moje myśli wciąż były pochłonięte minionymi wydarzeniami i każda moja wizyta w grze kończyła się szybkim wyjściem. Bo jak tu się cieszyć z gry, gdy serduszko wciąż płacze...
Teraz jestem na etapie przygotowania odcinka specjalnego, który wyemituję na moim kanale YouTube 19 marca 2017 r. 
Mam nadzieję, że wpadniecie tam zobaczyć się z rodzinką Scott, bardzo serdecznie zapraszam!

Ten odcinek będzie dedykowany Wam moi kochani, bo bez Was nie było by tu ani mnie ani Simów...
Dziękuję Wam z całego serduszka za to, że jesteście i wspieracie mój blog i mnie samą.

>>klik PLAY<<


2 komentarze:


  1. Już nie mogę się doczekać tego, co nam przygotowałaś :). Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana. Mam nadzieję, że sie nie rozczarujesz... Ściskam cieplutko:)

      Usuń