środa, 21 czerwca 2017

Na Simowym detoxie...


Witajcie Kochani!

Taa... trochę mnie tu nie było. A powód jest wciąż ten sam: 
nadal jestem pozbawiona mojego sprzętu😭

Chociaż jest już tycie światełko w tunelu...
Otrzymałam informację, że dotarła już moja karta graficzna i być może wkrótce znowu odpalę moje Simsiki!
Czas wolny ostatnio spędzałam na czytaniu. Nadrobiłam masę książkowych zaległości. 
W ferworze pracy zrobiłam mały remont i totalne porządki w szafie. Ktoś mi ostatnio przypomniał:
:Jak masz porządek w szafie - masz też porządek w głowie!

No, czy ja wiem? W szafie mam już porządek. Obawiam się jednak, że w głowie wciąż panuje cyrk.

Pozdrawiam Was Kochani i obiecuję, że jak tylko dopadnę moją komputerową bestię wezmę się do roboty i raz dwa wrócę z kolejnymi wpisami.

Życzę Wam dobrych ocen i udanych Wakacji, które już tuż... tuż.

PS: Informacja z ostatniej chwili:
Czekam na Was w piatek 30.06.2017 r. O godz. 15.00 ❤️😘🤗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz