piątek, 30 czerwca 2017

140. Powracam Kochani - NOWY DOM RODZINY SCOTT

Jestem Kochani!
Dziękuję wszystkim za cierpliwość i wszystkie ciepłe słowa, jakie do mnie kierowaliście. Jestem za nie bardzo wdzięczna!
Jak widać na załączonym obrazku mój komputer wrócił i działa. Mam mnóstwo pracy i zaległości do nadrobienia, ale to nic...
Ciesze się z moich simowych spotkań z Wami.
Bez dłuższego wprowadzania:
 zapraszam do naszej rodzinki Scott!

***
To mniej więcej w tym miejscu i o tej porze skończyłam nasze ostatnie spotkanie. Po weselu Mili:

Taa, wesele było epickie. Obecnie młodzi są w podróży poślubnej.

A w naszej rodzince czas płynie dalej:

Nasze trojaczki poprzynosiły szósteczki i mogły zmienić grupę wiekową.

Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie (maikkasim) pewnie już obczaili, jak teraz prezentuje się cała nasza trójka.
Max pragnie zostać gwiazdą sportu, Maja wybitną malarką a Kaja mistrzynią miksologii. Powodzenia!
W tym dniu miała też urodzinki nasza maleńka Bella.


Która cała zwarta i gotowa spakowała już plecak do szkoły.










Życie moich simów w ich cudownej willi w Windenburgu było idealne. 
Niestety nie dla mnie!
Każda wizyta na ich parceli doprowadzała mnie do szału. Gra się lagowała, simy zawieszały. Korzystanie z trybu kupowania łączyło się z kilkuminutowymi przerwami na załadowanie obiektów. W końcu nie wytrzymałam i postanowiłam się wyprowadzić. Się i całą rodzinkę, oczywiście!
I tak, wiem, smutek zostaje. Włożyłam w ten dom całe swoje serce...

I nie zdążyłam zagospodarować pokoiku pod schodami...

Ale trudno!








Pobrałam dom z galerii.
Szukałam , szukałam i wreszcie znalazłam. Ponieważ sama nie mam niestety zacięcia budowlanego postawiłam na gotowy dom.
 Jednak już samo zagospodarowanie i przerobienie wnętrz... To zupełnie inna sprawa. Chociaż obiecałam sobie ograniczyć mody do minimum, niedługo pewnie zacznie się bardzo różnić od oryginału.
Tymczasem moi simowie muszą zadowolić się tym, co w nim zastali. 
Dzieci poszły do szkoły. Emily nakarmiła bliźniaki i zabrała się do gotowania. Wtedy też zadzwonił telefon.
To Kuba  dziwnie roztrzęsionym głosem poprosił mamę, żeby do niego wpadła.
- Oczywiście synku, zaraz będę!
Jeszcze nigdy nie widziała Kuby w takim stanie. Trzęsły mu się ręce, mówił nieskładnie. Emi poprosiła, żeby się uspokoił, wziął głęboki oddech i zaczął mówić wszystko od początku.
Po kilkunastu sekundach Kuba zaczął od początku.
Opowiedział cała historię Barbary...
>>KLIK<<
To była smutna historia. Tym tragiczniejsza, że dotyczyła teraz też syna Emily, Kuby. Ręce mu drżały, słowa grzęzły w gardle. Był niczym mały, przestraszony chłopiec. 
Emily zaproponowała żeby usiedli na kanapach.
- Wiesz synku... - podsumowała jego opowieść Emi- Ktoś mi kiedyś powiedział: "Nie ma sytuacji bez wyjścia, trzeba je tylko znaleźć. Jak nie drzwiami, to oknem...!" I tak zrobię! Nakłonię Vlada żeby uwolnił Twoją dziewczynę!
- Moją narzeczoną - poprawił ją Kuba
Emily nie zadawała pytań, wstała, pożegnała się i ...
Jeszcze tego samego popołudnia zapukała do drzwi zamku.

Biedna, nie wiedziała, jak wielki popełniła błąd!

Cdn.
Do zobaczenia za tydzień:)


7 komentarzy:

  1. Tak bardzo brakowałomi twoich wpisów! Mam nadzieję że teraz już wszystko będzie dobrze i nie będziesz miała żadnych nieprzyjemności. Jestem ciekawa co sie wydarzy dalej u rodzinki Scott!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie się działo! No ale oczywiście wszystko pod kontrolą. Pozdrawiam Cię i dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  2. O nie! Vlad ją ugryzie.
    Kochana post świetny, a Bella ślicznie wygląda w "nowej odsłonie". Tak samo Kaja, Maja i Max.
    Mam nadzieję, że Emily przeżyje! Xdd
    Pozdrawiam
    Szalonadziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziekuję za miły komentarz Kochana! Emily chcąc pomóc swojemu synowi, niechcący zrobi "pod górkę" swojej córeczce. O tym już w piątek. Tytuł posta: "O rany! Co ja narobiłam!" już sam wiele mówi. He, he...
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. super post zapraszam na mój blog i na fajny konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń