niedziela, 8 maja 2016

Dziwny TAG




Witajcie Kochani!

Dzisiaj mam dla Was nieco inny odcinek. Jest to TAG, do którego nominowała mnie:
 Candy Games
Zapraszam!



Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
Czasami bywa to wkurzające, ale byłam już: Pszczołą, Słońcem i Żabką. Zwykle się nie buntuję, ale „Żabka”?

Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Rano, kiedy wstaję muszę włączyć radio a ściślej Trójkę (Program Trzeci PR) i muszę słyszeć głos Marcela a w piątek musi być Wojciech Mann. Inaczej dzień jest do bani!

Czy masz jakieś dziwne fobie?
Wielkie, tłuste ćmy i głupota ludzka.

Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
Kłopot w tym, że zupełnie nie peszy mnie moja rodzina. Zatem kiedy tylko przyjdzie mi do głowy pośpiewać to wyję. Ostatnio chodzi za mną piosenka
Glee - Don't Stop Believing
Co Cię najbardziej irytuje?
Zazdrość ludzka, brak empatii i przeklinanie, tzn. kiedy ktoś nawet nie zauważa, że przeklina bo traktuje te wyrazy jako przecinek w swojej wypowiedzi. 

Czy masz jakieś nerwowe nawyki?

Bawię się końcówkami moich włosów. To okropne, bo robię to bezwiednie.  Czasami wychodzę i widzę, że ludzie dziwnie na patrzą. Nic dziwnego bo mam na głowie bardzo dziwną fryzurę ze sterczącymi kosmykami poskręcanych włosów.

Po której stronie łóżka śpisz?
Zawsze po lewej!

Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
To jest bardzo niebezpieczne pytanie. Czasami jest to podpowiedź do zapamiętywania haseł. Odpowiem tak: miałam maskotkę sarenkę i psa. Którego moja ciocia nazwała „Ni pies ni żaba”

Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Nie ma żadnych zasad, zwyczajna pielęgnacja i lekki makijaż. Kiedyś zorientowałam się, że chyba za mało nawilżam na noc twarz. No ale co, mam czekać pół godziny aż się krem wchłonie, czy może wmasować nadmiar kremu w poduszkę?

W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?

Twarzą do strumienia wody, uwielbiam!

Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Nie mam, niestety. Wstyd mi! Chociaż kiedyś byłam dobra w skoku w dal. No ale to było z milion lat temu, więc pewnie się nie liczy.

Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Lasagne, podobno robię pyszną!                                              

Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz? 
Masakra, generalnie, poniekąd i inne, których ja niestety nie zauważam a innych pewnie irytuje.

W czym śpisz?
W piżamce, latem w koszulce.

To tyle! 
Do w/w TAGu nominuję: Alicję , która zaczyna swoją blogową przygodę i której kibicuję z całego serca!

Maja

19 komentarzy:

  1. Świetny tag :) Ja w domu jestem "brzoskwinką", to dopiero przykre. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie brzmi słodko. Tylko często osoba, której dotyczy takie zdrobnienie nie jest zachwycona, niestety. Pozdrawiam Cię Kochanie:)

      Usuń
  2. Musisz mnie zaprosić do siebie na lazanię, skoro robisz pyszną :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, jakby to było fajnie zrobić taką lasagne i przez łącze internetowe poczęstować nią moje Czytelniczki. Np. w piątek na pytanie "Co chciałabyś dzisiaj na obiad?" Odpowiadasz: " Nie, nic. Dzisiaj o 17.00 będzie 100 dzieci na kanale Maikki i będzie mnóstwo jedzenia!" No to sobie pofantazjowałam... Pozdrówka:)

      Usuń
  3. Cieszę się, że wykonałaś TAG. I, tak jak Milena, wpraszam się do Ciebie na lazanię! 😁 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Słoneczko! Nie mogłabym nie zrobić skoro zaprasza mnie ktoś taki, jak TY! Kolejny TAG w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Też często mówię masakra :P
    A tak wgl to używasz jakiegoś programu do ''wycinania'' simów z tła? :)

    simy-karmelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obróbki zdjęć używam Photoshop CS5 i nawet daje radę. Nie wyobrażam sobie teraz prowadzić to wyzwanie bez PS, każde zdjęcie doświetlam, wyostrzam i kadruję. Czasami trwa to wieki, ale tak już mam. Do prostych renderów, np. z jednakowym tłem można tez użyć GIMP-a. Może kiedyś zrobię o tym jakiś odcinek, jak będziecie zainteresowane. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
    2. Ja oczywiście chętna na poradnik :D

      Usuń
  5. Też mam problem z kremem :O Dlatego wolę ojelek, szybciej się wchłania :D Głupota ludzka nie zna granic niestety. :) Super że odpowiedziałas ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Kochana. Przepraszam, że zwlekam tak okrutnie z wysłaniem Oliwki do galerii, ale mam straszny kłopot z tym ustrojstwem. Podczas gry przerywa mi połączenie z internetem. Do samej gry i robienia screenów nie potrzebuję go, ale już nawet nie mogę pobrać nowych tatusiów! "Masakra" chciałoby się powiedzieć. Z tym olejkiem to niezły pomysł. Buziaki:)

      Usuń
  6. Jasne, rozumiem to ;) Galeria nie zawsze chce współpracowac niestety. Moze cos w pomocy origin doradza? Ja dzwonilam tam kilka razy i nawet mi ponogli wiec warto spróbować. Bo jak napisalam maila to wyslali mi numer i ze mam zadzwonić :( Mam nadzieje ze galeria sie naprawi. Z tatuskami bedzie trudniej ale na pewno Lily kogos złapie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem coraz bliżej rozwiązania problemu. Obawiam się tylko, żeby nie uszkodzić żadnego z save'a z wyzwaniem. To by była tragedia! Pozdrawiam Cię i życzę miłego weekendu:)

      Usuń
    2. Byłoby to bardzo smutne ;( Może lepiej skopiować save'y na wszelki wypadek? :)

      Usuń
    3. Oczywiście, wszystko pod kontrolą. Dzisiaj zrobiłam już krok milowy. A odpowiedź zawsze ta sama: za słaby komputer! Mój kochany iMac? Nie sądzę! Zredukowałam mody do minimum, wyczyściłam rejestry, jutro próba generalna. Dzisiaj już padam! Dobranoc:)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, ze wszystko będzie dobrze działać ;) Słaby komputer.. znam to uczucie! Chodz lepszy taki niż ciągle się psujący. Niestety mody też zamulają i nie tylko grę.

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację. Postaram się szybko przygotować odpowiedzi na TAG. A w skoku w dal też kiedyś dobrze mi szło, aż kiedyś zerwałam ściegno i teraz to tylko oglądam w TV. Pozdrawiam Cię Maju i zapraszam na mój pierwszy blogowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Już byłam, przeczytałam i skomentowałam. Zapowiada się naprawdę ciekawie.Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń