wtorek, 6 grudnia 2016

KONKURS Mikołajkowy - OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Witajcie Kochani!

Na początku pragnę podziękować wszystkim biorącym udział w Konkursie

Przysłaliście mi całą masę wspaniałych pomysłów do realizacji.
Jedne były łatwiejsze inne trudniejsze do zrealizowania, ale myślę, że i tak są wspaniałą inspiracją do kolejnych odcinków.

Za wszystkie jeszcze raz : dziękuję:)

A teraz ogłoszenie wyników:


Oto lista trzech laureatów, którzy zostali wybrani do nagrody, którą jest klucz do dodatku: MIEJSKIE ŻYCIE

  • Karolina B.
  • Milena Niedźwiecka
  • Candy Games

Nie ma tu pierwszego, drugiego czy trzeciego miejsca.
Wygrywają te trzy prace!



Jednak z tych trzech na razie wybrałam jedną pracę od Karoliny B. jako scenariusz do odcinka 129 i 130.

Jest to nieco zmieniony i dostosowany do potrzeb wyzwania scenariusz i nie wykorzystałam tu wątku związanego z dalszym życiem Lily, ponieważ cała historia zajęłaby mi następne trzy odcinki - ale podjęłam się zaadoptowania go do naszych spotkań. Mam nadzieję, że mi wybaczysz Karolinko.

Jak również to, co wymyśliłam na ciąg dalszy tej historii...


Co do innych prac, to muszę Wam wszystkim pogratulować pomysłowości i talentu.
Ludzie Wy się marnujecie. Bierzcie komputery w ręce i twórzcie!

Jesteście wspaniali!
Po raz kolejny utwierdziliście mnie w przekonaniu, że mam wspaniałych Czytelników.

Niebawem pojawią się następne dzieci i będzie: Wojtuś, Łucja, Priscilla, Marta ...
i wiele Waszych Simowych odpowiedników.

Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście!

Nagrody rozesłane, wyniki ogłoszone - zamykam temat konkursu.



Ja i cała rodzinka Scott życzymy Wam udanych Mikołajek i
WESOŁYCH ŚWIĄT!

Kolejny post: 16.12.2016 roku

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężą <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, wspaniały prezent Mikołajkowy! Pozostałym dziewczynom składam serdeczne gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, nawet nie wiesz Maju, jak się cieszę <3! Oliwka będzie bardzo ucieszona jak się o tym dowie :D!
    Dziękuję pięknie :*!

    OdpowiedzUsuń