sobota, 12 grudnia 2015

KONKURS - Wesołych Świąt Kochani ☃*´`* ☃*´`* ☃

Wszystkim moim Czytelnikom, składam z głębi mojego serduszka życzenia :
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, 
wspaniałych prezentów pod choinką,
Uśmiechu na Waszych twarzach,
Poczucia szczęścia i radości

Bawcie się wspaniale podczas Sylwestrowej Nocy a
Nowy Rok - niech Wam przyniesie tylko to,
co dla Was najlepsze!


Z okazji Świąt ogłaszam konkurs, w którym nagrodą główną jest dodatek do gry: 


A jak wziąć udział w konkursie?

Trzeba spełnić trzy warunki:
  • Po pierwsze: odpowiedzieć na pytanie:
Jak nazywała się kawiarnia Niny?

  • Po drugie: napisać swój pomysł:
Jakie wydarzenie, jaki bohater mógłby znaleźć się w naszym wyzwaniu?
np. postaci z książek, filmów albo coś co lubicie, np. związane z nowym dodatkiem albo jakąś cechą charakteru.

  • I wreszcie po trzecie: przysłać mi (jeśli jeszcze tego nie zrobiliście) kandydata na tatusia - do Galerii pod :

#maikka



Odpowiedzi na dwa pierwsze pytanie, kierujecie na adres:
maikkachallenge@gmail.com

KONKURS trwa do dnia:

02 stycznia 2016 roku

Ogłoszenie wyniku, nastąpi w dniu: 09 stycznia 2016 r.
Wygra osoba, którą wybiorę za najciekawszy pomysł!

Życzę Wam Kochani dużo dobrych pomysłów i do zobaczenia
 9 stycznia 2016 r.

Już za Wami tęsknię!
Pa, pa ...




10 komentarzy:

  1. A jeśli ja nie mam the sims 4 to nie mogę wziąć udziału w konkursie? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy dodatek nie będzie działał. Tatusia możesz zrobić w DEMO, które jest bezpłatne. Jeśli chodzi o sama grę TS4 to wiosną będzie organizowany konkurs z grą The Sims 4 podstawa.Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  2. Super Maju, postarałaś się. Już zabieram się do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę! Liczyłam na Twój udział. Jest jeszcze dużo czasu, więc spokojnie. Pozdrawiam Cię z całego serca!

      Usuń
  3. Ja też nie mam the sims 4 więc nie mogę wziąć udziału w konkursie(bo dodatek nie będzie działał) ale jeśli chcesz mogę stworzyć w demo kandydata na tatę...
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło! Tak, jak wspominałam na wiosnę będzie kilka konkursów. Będą to głównie konkursy polegające na Waszej kreatywności - a do wygrania będą własnie TS4 Podstawa. Wszystko jeszcze jest w fazie planowania, ale myślę, że na Święta Wielkanocne (koniec marca 2016) już powinien się pojawić pierwszy z nich. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Tobie też życzę wesołych świąt. Maju a czy mogę napisać pomysł dotyczący nowego dodatku w treści? Masz już zainstalowany ten dodatek, prawda? Stół do piłkarzyków jest z tego dodatku. Już wysłałam jednego Tatusia, czy mam wysłać jeszcze jednego?
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaju i wzajemnie! Oczywiście każdy pomysł jest dobry, liczę na Waszą kreatywność. Mam nowy dodatek zainstalowany więc możesz wymyślać swój scenariusz!Czekam niecierpliwie na Wasze pomysły. Nie musisz przesyłać nowego Tatusia, ale jeśli masz ochotę to śmiało!Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  5. Fajny pomysł :) Ja już udziału nie wezmę, bo mam ten dodatek ale powodzenia dla wszystkich którzy biorą udział ♥

    OdpowiedzUsuń