sobota, 9 stycznia 2016

KONKURS Ogłoszenie wyniku


Kochani, witam Was cieplutko na moim blogu w 2016 roku!

Życzę Wam wszystkim tego co najlepsze, co tylko sobie wymarzycie. Marzenia, są tym, co nas motywuje do działania i inspiruje. Życzę by się Wam spełniały a w miejsce tych spełnionych, pojawiały się nowe.
Życzę Wam oczywiście, tego co w życiu najważniejsze: Zdrowia, Miłości i Pasji. Życie bez pasji, jest strasznie nudne. Czytajcie ulubione książki, oglądajcie fajne filmy, rysujcie, grajcie i po prostu twórzcie. Twórzcie swoją rzeczywistość, swoją wizję świata, w którym czujecie się dobrze, szczęśliwie i bezpiecznie!

- Maikka

A teraz ...

Ogłaszam WYNIKI Pierwszego (i nie ostatniego) KONKURSU na moim blogu!
Panie i Panowie (werble!) zwyciężczynią zostaje :


Alice Landia!
Tak, to właśnie Alicja przysłała mi nieprawdopodobny scenariusz na kilka odcinków mojej serii. Niestety, chyba bez sensu byłoby teraz cytować tą opowieść, która niewątpliwie, wkrótce pojawi się w naszym challenge'u  i wtedy poinformuję Was o autorce pomysłu.
Dodatek TS4 Spotkajmy się, zostanie przesłany za pośrednictwem Poczty Polskiej, na wskazany w mailu adres.
Alicja zainspirowała mnie również do kolejnego challenge'u, który być może pojawi się w formie filmu, let's play na kanale YouTube.
Uchylając rąbka tajemnicy - będzie różowo! Oj będzie!

Ale to nie wszystko.
Wiem, że Królowa jest tylko jedna. Jednak, kto powiedział, że nie może jej towarzyszyć Księżniczka...

Kochani, postanowiłam uhonorować jeszcze jedną Czytelniczkę mojego bloga, która, jak najbardziej prawidłowo odpowiedziała na pytania konkursowe i jest jedną z najbardziej aktywnych Czytelniczek. Zawsze ceniłam sobie osoby, które zostawiają komentarz, poświęcają choćby kilka minut na swoją ocenę mojej pracy. Dostrzegają również to, że czasami jest to praca trudna i frustrująca. Doceniają mój trud zwalczania własnej niemocy i braku weny twórczej.

Tą cudowną osobą jest Julia. Julia, jako Candy Games - stała się pierwowzorem naszej Candy z Wyzwania.
Dziękuję Ci Kochana za wsparcie i motywację do dalszej pracy. 
Zatem Księżniczką zostaje:

Candy Games!

Candy otrzyma ode mnie klucz elektroniczny do dodatku, do pobrania z platformy ORIGIN 

Wszystkim biorącym udział w konkursie bardzo dziękuję! Wkrótce będzie konkurs, w którym do wygrania będzie podstawa gry The Sims 4 w wersji elektronicznej. Proponuję dodać mnie do obserwowanych a na pewno nie przeoczycie wszystkich okazji, które pojawią się nie tylko w tym Challengu.

Kolejny, 91  odcinek "100 Baby Challenge" - pojawi się dzisiaj po 17.00 !!!

I jeszcze jedno ogłoszenie, zmiana na moim blogu.
Od przyszłego tygodnia będzie pojawiał się tylko jeden odcinek 100 Baby Challenge - 
w piątek po 17.00
Stało się tak dlatego, że forma moich odcinków, bardzo się różni od tych, które przygotowywałam na początku. Teraz odcinki te obejmują kilka simowych dni albo też specjalne scenki dodatkowe, tworzące fabułę dla naszej rozgrywki. Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

Od czasu do czasu będą też posty specjalne, np. z okazji Dnia Babci 21.01.2016

Drugi Challenge:  Get To Work będzie emitowany
  w soboty o godz. 12.00

Zatem do zobaczenia po 17.00!!!
Trzymajcie się cieplutko!




5 komentarzy:

  1. Gratuluję Alice! I, ojejku, nie spodziewałam się! Dziękuję ;* Z tą księżniczką bardzo dobrze trafiłaś, bo w mojej rodzinie jestem ,,Słodką Księżniczką", a poza tym wyruszyłam w rejs, który trwa 3 miesiące :) Jeszcze raz gratulacje dla Alice! PS.Czyżby szykował się Challenge z Barbie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, czy przed Tobą nic się nie da ukryć! Klucz do gry wysłany, w osobnym mailu wysłałam również instrukcję, w jaki sposób go aktywować. Pozdrawiam i życzę udanego rejsu. Dziel się czasami wrażeniami! Pozdrawiam i gratuluję:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, na pewno podzielę się wrażeniami :) Gorące pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Jeju, ale super! Dziękuję, dziękuję Maju!!!!!!!!!
    Nareszcie coś wygrałam! Bardzo się cieszę! A kolejny Challenge koniecznie musisz rozpocząć i to jak najszybciej! Dziękuję Candy i gratuluję. Dzisiaj wszystko będzie już inne, lepsze!

    OdpowiedzUsuń