piątek, 22 stycznia 2016

94. Nina (36) - Impreza Panieńska

Witajcie, witajcie!

Cieszę się, że wpadliście do mnie z wizytą. Zapraszam Was do kolejnego odcinka naszego wyzwania. 
Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

Tyle się ostatnio dzieje - rozmyśla Lily - tak sobie myślę, że jestem naprawdę szczęśliwa. Mam wszystko: piękny dom, porządne zaplecze finansowe, ale to co najważniejsze, morze miłości! Jestem zdrowa i silna - tak, jestem szczęśliwa!

Następnego dnia - dwie maleńkie istotki postanawiają nareszcie opuścić swoje kołyski.

I tak z naszych niemowlaczków stają się pierwszoklasistkami. No, pokażcie się, jak wyglądacie.


Ojej, ale śliczne! Są do siebie bardzo podobne. Tylko, chyba powinnam im zmienić kolor włosków...


I teraz brakuje mi narzędzia tworzenia wzorów i kolorów z TS3. Bo albo dziewczynki mają takie włosy albo lekko wpadające w kasztan. Zostawiam im takie, chyba , że ich mamy chrzestne (Iga i Ola, moje Czytelniczki, wolą inaczej)
Iga pisała mi, że lubi kolory szare, czarne - więc raczej stonowane. Przeciwwagą do tego są
wybrane przeze mnie róże dla Oluni.


Przygotowałam tez dla nich nowy pokoik, wspólny ale za to z odrębną łazienką.

Pokój z innej perspektywy.

...

Iga, jako artystyczny fenomen od razu zabiera się do pracy twórczej.

Ola natomiast uwielbia rozgrywki logiczne, więc cieszy ją, że ma w domu pokrewną duszę Annie. Razem godzinami staczają rozgrywki szachowe.

W ostatnich odcinkach byliście świadkami wszechobecnej miłości, która zaprowadziła dwie pary naszych przyjaciół do oświadczyn.
Teraz zbliża się wyznaczona data ślubu, więc pora urządzić IMPREZĘ PANIEŃSKĄ!

Oczywiście organizatorką całego zamieszania jest Lily. To ona już w progu prosi zaproszone panie, by wskoczyły w ciepłe szlafroczki albo miękkie ręczniki.


Nadszedł pierwszy punkt imprezy : Czas Relaksu!

- Dobrze, moje panie. Teraz przyszłe panny młode zapraszam na masaż stóp i dłoni.


I tak Ariana oraz










Molly, zapomniały o wszystkich troskach dnia codziennego.
Czuły się, jak w niebie!








Były też relaksujące kąpiele aromatyzowane, a nawet


masaż, który zakończył ten wspaniały etap imprezy.


"Ale będę mieć super teściową!" - pomyślała Ariana.

Czas na: SALON PIĘKNOŚCI

Piękne fryzury i odlotowe makijaże - to jeszcze nic. Pora przymierzyć suknie ślubne!

Ariana - jako pierwsza, pokazuje się w tradycyjnej sukni z welonem.

Jak widać Molly też postawiła na głęboki dekolt na plecach...
I znowu Ariana! Bardzo spodobała jej się fryzurka Molly.

A Molly zaprezentowała się w welonie.
Panny młode jeszcze nie muszą podejmować decyzji co do własnych wyborów, ale przyszedł im do głowy trochę szalony pomysł. O czym przekonacie się w kolejnym odcinku.

Kolejny punkt naszego zwariowanego wieczoru, to zabawa taneczna. Wcześniej jednak czas na posiłek, oczywiście zdrowy i dietetyczny.

Najedzone wyruszają w tany.
Do imprezy dołączają też inni znajomi. Wkręcili się też mężczyźni, no trudno!

Lily poznaje niejakiego Kazimierza Kurka. No no , może coś z tego będzie!


Kazimierz to ukryty kosmita. Nam to jednak nie przeszkadza. Lily zostaje zaproszona na drinka (bezalkoholowego oczywiście)


Do baru wpada reszta kobitek. Toastom nie było końca. Biedny Kaziu uciekł: tyle bab!

Barman popisywał się coraz to lepszymi sztuczkami.

Zrobiło się bardzo późno. Czas zamówić ostatnią kolejkę i wracamy do domu.

A tam, czeka na nas ostatnia niespodzianka wieczoru. Ostatni etap: Romantyczny Film na dużym ekranie.
Lily na tę okoliczność urządziła specjalny pokój w piwnicy domu.

Nie obyło się bez popcornu.
Ok, zatem pora na film.

- Och babcia byłaby zachwycona - powiedziała Lily - takie romanse, to coś dla niej!

Lily urządziła naprawdę super imprezę! Chociaż sama nie czuła się najlepiej...


Nic dziwnego, przed świtem urodziło się 36 dziecko naszego wyzwania - Nina.
Oczywiście, nie mogło być inaczej!

Cdn.

PS. Kolejna dziewczynka będzie miała na imię Marta.

27 komentarzy:

  1. jaką cechę i aspiracje dostała Iga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecież zdjęcie (5) - Iga wg Generatora aspiracji i cech została Fenomenem Artystycznym/ cecha Zapaleniec.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Co daje cecha zapaleniec?

      Usuń
    3. ZAPALENIEC (źródło sims.wikia.com) Ci Simowie stają się szczęśliwi czytając fantastykę naukową lub grając w gry wideo, mogą robić się spięci, jeśli długo nie grali, są lepsi w znajdywaniu okazów kolekcjonerskich i mogą rozmawiać o swoich pasjach z innymi zapaleńcami

      Usuń
    4. Ta cecha już niezbyt pasuje, ale nie jest źle.

      Usuń
    5. Niestety nie mam na to wpływu, tak wylosował generator cech. Jednak jest to cecha tych, którzy uwielbiają komputer i gry. Więc tak po troszkę i nas, kochających The Sims!

      Usuń
    6. Więc jednak trochę cecha pasuje bo gram w the sims 3

      Usuń
  2. uwielbiam 100 Baby challenge w twoim wykonaniu♥ Ola i Iga wyglądają ślicznie zresztą jak każde z dzieci,pokoiki też piękne w moim ulubionym kolorze różowym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jesteś bardzo miła:) Życzę Ci udanego weekendu:)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o Igę jest śliczna bardzo mnie przypomina. Nawet aspiracja pasuje uwielbiam rysować
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo zawsze obawiam się, że nie trafię w gust Czytelniczki, na cześć której moja simka otrzymuje imię. Miłego weekendu Kochana:)

      Usuń
  4. Przepraszam za to, że poprzednio byłam taka nachalna. Nie mogę się doczekać ślubu Molly i Willa też! Ariana na pewno się nie pomyliła. Lily będzie super teściową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co! Pamiętam o Tobie i masz to, jak w banku, że wkrótce będzie Martusia. Buziaki:)

      Usuń
  5. Cudowny odcinek Maju :) Rzeczywiście, bliźniaczki są urocze! Ucieszyło mnie również to, że urodziła się Nina - pierwszej Simmamie na pewno jest teraz cieplej na sercu. Co do wieczoru panieńskiego - kiedy zobaczyłam Candy z twarzą umorusaną maseczką, mój śmiech nie miał końca! Mam nadzieję, że naszym pięknym pannom młodym nie przyszło nic zbyt szalonego do głów... Nie chcemy katastrofy na weselach, haha! Z niecierpliwością wyczekuję kolejnego piątku, chociaż szybko zleci - mam ferie od tygodnia. Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Taa, nie chcemy katastrofy! Chociaż Twój pomysł coś mi nasunął... ale cii... Życzę Ci udanego weekendu i posyłam dużo pozytywnej energii, pa pa:)

      Usuń
    2. Ojej, mam nadzieję, że nic strasznego się nie stanie! Nękałyby mnie duchy Molly i Ariany!... Dziękuję, Tobie też życzę miłego weekendu :)

      Usuń
    3. Nie, raczej nie potrafiłabym zrobić krzywdy swoim Simom. Co jest dziwne, bo w końcu to tylko wytwór gry. Ale i tak nie mogę... Pa:)

      Usuń
  6. Fajnie mnie zrobilas tylko bardziej lubie iebieski ale to nic jak chcesz moge ci wysłac moje zdjecie i mozesz zrobic mnie podobna jak bede nastolatka tylko emaila musisz mi podać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, myślę że nie potrafiłabym odzwierciedlić Twojego wizerunku w grze. Bo też nie o to chodzi, pojawienie się postaci z Waszymi imionami ma charakter raczej symboliczny. Nie chcę za bardzo zmieniać Simów przy użyciu kodu fulleditmode. Jednak w kwestii koloru ubrania mogę oczywiście to zmienić, w kolejnych odcinkach wymienię Oli garderobę. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
    2. Pytanie wagi państwowej! (Dobra może trochę przesadziłam) Kiedy zaczniesz nowy get to work challenge? Nie mogę się doczekać!

      Usuń
    3. Pytanie wagi państwowej! (Dobra może trochę przesadziłam) Kiedy zaczniesz nowy get to work challenge? Nie mogę się doczekać!

      Usuń
    4. To niestety jeszcze chwilę potrwa, myślę ,że tak ok. dwóch tygodni. Dokładną datę przekażę także i na tym blogu. Jedno jest pewne: będzie się działo! Pozdrawiam Cię Martusiu cieplutko:)

      Usuń
    5. Dobrze rozumiem maju fajny jest nowy odcinek pozdrawiam cie serdecznie pa

      Usuń
  7. Dziękuję za szybką odpowiedź. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za szybką odpowiedź. <3

    OdpowiedzUsuń