sobota, 1 sierpnia 2015

53. CASTING Dzień 02 - Wybory!

Moi Kochani, nadszedł czas wyborów!

Po kliknięciu na srebrny przycisk : Kliknij i głosuj zostaniesz przekierowany na stronę:
Tam właśnie możesz wybrać swoich dwóch kandydatów :

http://moje-ankiety.pl/respond-78885.html

Głosowanie odbywać się będzie przez tydzień, do północy z piątku na sobotę (7-8.08.2015)
Wyniki poznacie w następną sobotę o godz. 17.00

Dziękuję za wspólną zabawę ♥♥☺ ♥♥

Zatem, kolejny Casting odbędzie się w sobotę : 15 sierpnia 2015 roku

6 komentarzy:

  1. A już wiem, glupia nie doczytalam . Zaglosowalam, ciekawie jak to wszystko się poukłada. Pozdrawiam i gratuluje pomysłu, jest superowy.
    Zosia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu. Sama jestem ciekawa kto wygra. Musimy poczekać do piątku. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bede glosowac na ... Nie, nie powiem ale od razu wybralam pierwszego, tylko drugi cos mi nie bardzo teraz spasowal. Ale co tam! Dzieki Maikka za taka zabawe. Czekam juz na kolejne castingi, powodzenia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolejny casting za dwa tygodnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Jestem Amelka i dzisiaj dopiero zagłosowałam, jeszcze zdażyłam. Czy da sie odpisać na komentarz w ankiecie? Chyba nie ale jak tak to odpisz proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie było takiej możliwości, ale mogę odpowiedzieć tutaj. Myślę, że w naszym wyzwaniu urodzi się jeszcze dużo dziewczynek i z wielką przyjemnością jednej z nich nadam imię Mia. Cieplutko pozdrawiam dziewczynkę o ślicznym imieniu:)

      Usuń