niedziela, 9 sierpnia 2015

57. Zosia (16) i Julia (17) - Nareszcie Bliźniaczki!!!

Jest! Udało się, mamy bliźniaczki!
Nareszcie!
W nocy, po wkurzająco dłuuugim czasie - urodziły się nareszcie bliźniaczki : Zosia i Julia.

Myślę, że nasza Alicja zasłużyła sobie na nową fryzurkę i odświeżenie garderoby. Mam nadzieję, że Wam się spodoba (?)
W ogóle dzisiejszy odcinek będzie pełen różnych zmian ...
 ***
Kolejną było przemeblowanie pokoików dla dzieci: 
Pojawienie się bliźniąt dało mi pretekst do urządzenia pokoju na parterze. Dziewczynki - to oczywiście delikatny róż i pastele. W sumie cały parter jest urządzony w tak właśnie stylu.  Dlatego też zdecydowałam się na taki oto wystrój.


 Zielona sypialnia dla dzieci z motywem zwierząt doskonale skomponowała się z pokoikiem pszczółki, urządzonej w równie szalonej zieleni.

Kolejna zmiana to troszkę smutna wiadomość, ponieważ wyprowadziła się z naszego domku Joasia.
Wiadome było, że po przejściu w wiek młodej dorosłej Asia wyprowadzi się z domu ale... ja (głupia) zawsze tak strasznie zżywam się z moimi Simsikami:(

Joasia przeprowadziła się do cioci Zuzi. Alicja nie byłaby sobą, musiała sprawdzić, jak urządziła sie jej najstarsza córeczka.


A urządziła się naprawdę wygodnie. Zajęła sypialnie po dziadkach i postarała się zachować swój ulubiony styl : nowoczesny z przełamaniem na nieco swojski, prosty, cottage.

Alicja była pełna podziwu dla Asi. Ona sobie da radę - pomyślała uspokojona i wróciła do domku.
Czy ja już kiedyś wspominałam, że Joasia najlepsza siostrzyczka ever!
(taa, coś o tym doskonale wiem!)
Nasza Joasia mimo, że wyprowadziła się z domu, często tutaj zagląda, by pomóc swojej mamie w opiece nad małymi siostrzyczkami.

Tymczasem Moniczka jest już szóstkową uczennicą i dlatego też:

Alicja zaprosiła córeczkę do sklepu, aby ta mogła sobie osobiście wybrać prezent urodzinowy. Na promenadę Magnolii dotarła też Joasia.

Alicja zaproponowała córeczce, że może sobie wybrać co tylko chce. Jakież było jej zdziwienie, kiedy mała solenizantka wybrała sobie:
Statek! Nie gitarę, nie dużą maskotkę My Sims ale statek!
- Skarbie, na pewno chcesz tylko ten statek? Może coś jeszcze sobie wybierzesz?
- Nie mamusiu, dziękuję. Bo wiesz, ja kocham wszystko co jest związane z żeglowaniem i statkami.
- No dobrze córeńko, skoro tak chcesz. Wszystkiego najlepszego Monisiu!

Ale w głowie Alicji już powstał pomysł na super prezent!
 Nadszedł czas na tort, sto lat i serdeczne życzenia!
A potem... na ten oto prezent. Pokoik urządzony w stylu marynarza, odkrywcy przestworzy mórz i oceanów.
Monika staje się nastolatką. Piękną brunetką o śniadej cerze.
Imprezka przeniosła się do nowego klubu w Newcrest.
To właśnie tam Alicja...
Poznaje niejakiego Filipa Maliniak. Ten to miał gadane!
I może właśnie to gadane, jakoś tak wpłynęło pozytywnie na fakt, że:
Alicja spodziewa się kolejnego dziecka (albo dzieci?), jej!

Dobrze, że wkrótce pojawią (lub pojawi) się w naszym domku kolejne potomstwo, bo nasze bliźniaczki właśnie wyskoczyły z kołysek.

 Jak zwykle nadałam im wylosowane cechy i aspiracje - i zmieniałam ubranka.

I to tyle Kochani.
Czeka nas teraz przerwa wakacyjna, której zupełnie nie planowałam. Ale cieszę się, że życie wciąż mnie zaskakuje!
Cdn.

15 komentarzy:

  1. Nareszcie bliźnięta. Pokój Moniki jest boski, sama taki mogłabym mieć. Całusy i pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Skarbie, z tych bliźniąt też się bardzo ucieszyłam. Dla Ciebie też dużo ciepłych (chociaż może przy dzisiejszych upałach, to lepiej zabrzmi orzeźwiających) pozdrowień i buziaków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłych wakacji, ja już wróciłam, ale teraz pędzę nad morze :) Aż żal nie wykorzystać pogody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko! Fajnie jest odpocząć i schronić sie przed upałami, ale z drugiej strony troszkę tęsknie za moimi Simsikami i nowymi postami. Jak dobrze jest mieć taką kochaną Czytelniczkę, jak Ty. Pozdrawiam z odrobiną orzeźwiającej mgiełki:)

      Usuń
  5. Super odcinek i dobrze że są bliźnięta. Czekam na dalsze przygody naszej Alicji z niecierpliwoscią. Pozdrawiam Cię mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam sie podpisać - Wika
      I jeszcze napisz kiedy bedzie film?

      Usuń
    2. Cześć Wika, na pytania dot. filmików odpowiem w odcinku specjalnym, po moim powrocie z wakacji. Tobie też przesyłam serdeczne pozdrowienia i dziękuję za miłe słowa. Buziaki:)

      Usuń
  6. Ojeju! Zosia! Moje imię! <33 A akurat mam młodszą siostrę Julcię i jest ona do mnie BARDZO podobna (co z tego, że jest o 10 lat młodsza) ;D. Podobno wygląda jak ja, gdy byłam w jej wieku. Ale się złożyło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście SUPER! Może kiedyś pojawi się w wyzwaniu Zosia odpowiadająca Twoim cechom? Jak myślisz? Chciałabyś?

      Usuń
    2. Zatem potrzebuję: Twój kolor włosów (długość), oczu, karnacja. Ulubiony styl ubierania, kolorystyka. Oczywiście to tylko będą wskazówki ogólne bo gra i tak rządzi się swoimi prawami, ale... w miarę możliwości coś wymyślę. Pamiętaj tylko, że jest ustalona kolejka w nadawaniu imion, zatem wszystko w swoim czasie. Ale będzie dla Ciebie Zosia, obiecuję:)

      Usuń
    3. Ojeju! AAAA(krzyk radości)! Dziękuję bardzo!;*** Mam średniej długości brązowe, kręcone włosy, szare oczy, a karnacja... Nie wiem, jak określić, blada nie jestem, zbyt opalona też nie. Na moim profilowym widać moje ręce, może to pomoże! :D Ubieram się raczej wygodnie (dżinsy, bluzka i trampki), a jeżeli chodzi o kolorystykę to nie jest ona rozbudowana : czarny, szary i biały.;D Jeszcze raz bardzo dziękuję!^^ Mogę czekać nawet rok, ale będę! :D
      Pozdrawiam serdecznie!^^

      Usuń
    4. Nie ma za co, cieszy mnie, że mam taka fajną Czytelniczkę!

      Usuń
    5. Ty to wiesz, jak sprawić uśmiech na mojej twarzy! :D

      Usuń