czwartek, 6 sierpnia 2015

55. You Jump, I Jump, remember ? (Rose&Jack)

Alicja i Ty...

No dobra, straszna ze mnie gapa. Tak się skupiłam na realizacji naszego wyzwania, że zupełnie zapomniałam o odkryciu ostatniej cechy naszego nowego tatusia.
Alicja umówiła się z Ty na Promenadzie Magnolii. To tutaj go przecież poznała. Już na początku spotkania dowiedziała się, że trzecią cechą Ty jest - Mól książkowy. W zasadzie, to mogłaby już wracać do domu, ale tu jest tak pięknie... A on, taki słodki...

Kiedy oboje tak stali tuląc się do siebie, w tle mając dziób statku, moja wyobraźnia zaszalała. Zobaczyłam tą zafascynowaną sobą dwójkę młodych simów na dziobie statku płynącego w kierunku nowego, lepszego świata.
Alicja, niczym Rose ufnie rozkłada ramiona i krzyczy : Ja latam... (a może) Ja lecę!

To jedna z najpiękniejszych, romantycznych scen filmowych. Ta i jeszcze deklaracja :
You Jump, I Jump, remember ? 


To było cudowne!

Ale czas zejść na ziemię i wracać do domu i kochanych dzieciaczków.

Spójrzcie, jak super wyglądają razem. Ale są pilni! Takie dzieciaki, to prawdziwy skarb.

Nasza Nina nad ranem nagle zapragnęła pozbierać skałki. Czyżby powróciły wspomnienia sprzed wielu, wielu odcinków...
Pilna nauka sprawiła, że Asia została szóstkową uczennicą. Ostatnio też spoważniała... czyżby nadszedł czas na dorosłość?

Sto Lat Joasiu, Sto Lat!

Teraz, kiedy jest już dorosła - może wreszcie porozmawiać z ukochaną babcią. Tak, jak ...
http://thesims4100babychallenge.blogspot.com/2015/07/37-kochana-joasia-12.html

w odcinku 37.










Teraz mogą zwyczajnie po babsku poplotkować - trzy pokolenia cudownych kobietek.
Kubulek nie chce zostać z tyły, jeśli chodzi o osiągnięcia w szkole. Zatem spina się na wyżyny i osiąga najwyższą ocenę.

I znowu tort, znowu życzenia i chóralne : Sto Lat!
Pewnie rodzinna imprezka potrwała by o wiele dłużej, gdyby nie...
Zaczął się poród! O rany, jedziemy do szpitala!

Cdn.

Pamiętajcie proszę o głosowaniu, do piątku 7 sierpnia, do północy:


http://moje-ankiety.pl/respond-78885.html

6 komentarzy:

  1. Maja czy na 60 odcinek bedzie filmik na you tube? Ja z przyjaciółką bardzo byśmy chciały zobaczyc Alicję po porodzie... moze beda trojaczki? Zaglosowalam na dwoch blondynow i teraz nie moge sie doczekac wycikow bo to juz dzisiaj. Buziaki i sciskamy i prosimy o duzo postów i dużo filmików.
    Iga i Marysia z Katowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie Kochane, dziękuję za oddane głosy i za motywujące słowa do dalszej pracy. Niestety póki co nie planuję odcinków filmowych, zobaczymy co czas przyniesie. Pozdrawiam Was niezwykle cieplutko i ściskam, buziaki!

      Usuń
  2. I jeszcze jedno pytanie bo jestesmy bardzo ciekawe czy moze zrobisz osobna serie na you tubie? Prosimy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Iga i Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sprawie we wrześniu zaplanowałam osobny post dotyczący moich planów. Zapraszam i proszę o cierpliwość:)

      Usuń
  3. Hej! Interesujący blog, fajna rozgrywka... ciekawa jestem, jak potoczy się los Alicji. Ja właśnie opublikowałam zasady tego challengu na moim blogu, znajdują (i będą się pojawiały, bo na razie mało) inne simowe challenge, więc zapraszam. ^^ http://simsomanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, chętnie zaglądnę! Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń