wtorek, 22 września 2015

67. Zaproszenie na Ślub oraz nowi mieszkańcy Wierzbowej Zatoczki

Kochani, mam dla Was takie oto zaproszenie:
Zatem spotykamy się w sobotę na Kanale YouTube !
Oczywiście film będzie dostępny również na tej stronie.

A co tam słychać u mnie? U mnie jest tzw. przesilenie jesienne, nawał pracy, której towarzyszy nie najlepsze samopoczucie. Jednak nie ma co narzekać, tylko czas brać się do roboty!

   Już to kiedyś było, mam klasyczne déjà vu. Całe miasto opanowali seniorzy, czuję się, jak na Florydzie. Gdzie nie spojrzysz : dziadek! Taa, ale to już było...
http://thesims4100babychallenge.blogspot.com/2015/07/44-mroczny-kosiarz-na-randce.html

                                                         Kliknij w obrazek: 








   Wtedy to ogłosiłam castingi, dzięki którym zyskaliśmy aż 4 nowych tatusiów w grze. Jednak tym razem postanowiłam sama wybrać sześciu nowych mieszkańców do naszej rozgrywki. Wybrałam też dla nich nowy dom, który mnie naprawdę zachwycił i który będziecie mogli zobaczyć w filmie na naszym sobotnim spotkaniu.

   Do naszego wyzwania wybrałam mężczyzn o różnych typach urody :

 
    Mam nadzieję, że i Wam spodobają się Ci niezwykłej urody Boys'y (sorki, ale mam temperaturę i nieco fiksuję)

A w naszym domku niewiele zmian. Oczekujemy na Wielki Dzień Harrego i spełniamy kolejne wymagania challeng'u. I tak np. dziewczyny muszą zdobyć 3 poziom wybranych umiejetności.

Ginny gotuje a
Hermiona rozwija umiejętności literackie.
Poza tym życie płynie zwyczajnie. 

Nie zapomnijcie wpaść w sobotę na Ślub Harrego!

Pozdrawiam Was kochani i ściskam cieplutko,
pa pa:)

4 komentarze:

  1. Czuję się zaproszona. Ale się cieszę, że będzie filmik bo na filmy czekam najbardziej. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, sama tez choruje i leze w lóżku. Juz czekam na sobote. Ada - twoja czytelniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ada! Cieszę się, że dołączysz do grona Szanownych Gości. Ja już znacznie lepiej się czuję i mam siły do dalszego simowania. Życzę Ci dużo zdrówka Kochana:)

      Usuń
  2. Maju, zrób wycieczkę po domach pozostałych simów - dzieci. Podziwiam Twoją pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mam taki plan. Myślę, że przy okazji kolejnego odcinka na YT zrobię taką wycieczkę po domach. Pozdrawiam:)

      Usuń