piątek, 27 listopada 2015

86. Candy (31) i milion łez...

Witajcie Kochani u progu weekendu, jej!!!

Czy pamiętacie o mojej prośbie stworzenia tatusiów?
Tak, wciąż jest aktualna.

Tymczasem zobaczcie co tam słychać w naszym wyzwaniu. Są takie dni, kiedy wszystko nie bardzo wychodzi, a świat jakby działał na Waszą niekorzyść. Tak było podczas mojej rozgrywki.
Sami zresztą zobaczcie, miłego czytania!

***

   Lily to niezwykle zapracowana osóbka. Jedno jej można przyznać: w sercu ma morze miłości i dla rodziny i najbliższych zrobi wszystko by ich zadowolić.
   Dlatego też, nie potrafiła odmówić siostrze pomocy w organizowaniu wesela. Największy kłopot spotkała przy znalezieniu odpowiedniego miejsca. Jest jesień i park, jakikolwiek, raczej nie wchodził w grę. 
   Zatem wróciła do punktu wyjścia, do miejsca, w którym brał ślub Harry.

- Zaufaj mi Molly, to miejsce jest idealne! - zapewniała siostrę.
Molly nie była zadowolona, ale powoli ulegała sugestii Lily
- Spójrz, już widzę ciebie na tle tego wspaniałego budynku. Żaden chłód, żaden deszcz (którego i tak nie ma), wam nie grozi.

Dziewczyny weszły do środka. Wszystko wyglądało idealnie: dostojnie, elegancko, ale bez przesady.
- I jak? - pytała Lily
- Może rzeczywiście to dobre miejsce... 
- To bardzo dobre miejsce! Chodź, załatwiłam ci też degustację tortu...

Tuż obok znajdowała się sala balowa utrzymana w równie eleganckim stylu.
- Tak, to miejsce jest super! Niepotrzebnie byłam uprzedzona
- Tym bardziej, że kiedy Harry tu brał ślub, nas jeszcze nie było na świecie! - przypomniała Lily i odwróciła swój wzrok w stronę baru. Siedział przy nim ktoś znajomy...

- Cześć Liam!
- O Lily, co tam dobrego u ciebie?
- Wszystko co najlepsze. Szukamy lokalu na ślub.
- Wychodzisz za mąż?
- Nie ja, moja siostra. Poznaj Molly.
Molly nerwowo rozglądała się po lokalu... czekała na George'a
Kiedy się w końcu pojawił, wypił szybkiego drinka i ty;e go widzieliśmy.
Zatem słodka degustacja tortu przypadła Molly, która już po pierwszym kęsie oznajmiła:
- Niebo w gębie! Bierzemy!
Lily wyszła ma chwilę zaczerpnąć świeżego powietrza. Po chwili dołączył do niej Liam. Lily zwierzyła się, że to całe wesele, ten brak zaangażowania ze strony Pana Młodego nie bardzo jej się podoba. Chciałaby dla Molly, jak najlepiej...
- Ale ty jesteś idealistką Lily. Uroczą idealistką!
I wtedy, tak jakoś spontanicznie, nieprzewidzianie, pocałowali się. 
Oj Lily, Lily, spokojnie dziewczyno z tymi facetami!

Tego samego dnia otrzymujemy zaproszenie na urodziny Luny. Teraz to będzie dorosła osoba.
Czy kiedyś wyobrażaliście sobie Lunę z Harrego Pottera, jako dorosłą, dostojną kobietę? Moja wyobraźnia chyba nie jest dostatecznie rozwinięta. Dla mnie zawsze to będzie szalona nastolatka z dziwnymi kolczykami i raczej osobliwym ubiorem.
  Luna zdmuchuje świece i raczej niewiele się zmienia. 
Pomyślałam sobie, że kiedyś odwiedzę mieszkańców domu prof. Mcgonagall i zmienię im ubrania.

Rodzinka Scott zasiada do stołu. Już tak niewiele osób zostało z naszej rodzinki... Czas płynie nieubłaganie.
No właśnie. Czas, najwyższy na poród!
W całej mojej historii grania w The Sims 4 jeszcze nie miałam takiego przypadku by moja simka rodziła kilkanaście godzin. Mam nadzieję, że nie będzie to miało wpływu na postęp gry. Ale Lily po prostu nie mogła urodzić...
Najpierw usadowiła się w recepcji i zagadywała do przychodzących simów. W szpitalu nie było żadnego personelu.
To skandal, chciałabym złożyć skargę! Tylko komu, gdzie?
   Po kilku godzinach zjawia się pielęgniarka. Stoi jednak, jak wrośnięta w podłogę i ani drgnie. A Lily już naprawdę chce urodzić...

Taak, no nareszcie!
Udało się i przybywa załoga G. W końcu zaczyna się poród, na świat przychodzi:
Candy!
Nasze 31 dziecko. Słodka dziewczynka, która swoje imię zawdzięcza Nickowi jednej z moich czytelniczek - Julii.  Zatem witaj na świecie Candy!

Jeśli myślicie, że długi poród był jedynym problemem mojej rozgrywki, to się mylicie!
Kiedy Lily następnego dnia widzi pod swoimi drzwiami Liama, wiedziała już: To będzie kolejny Tatuś! 
Jednak droga od pomysłu do realizacji okazała się być baardzo długa!
Nie to, żeby tatuś miał coś przeciwko. Skądże znowu, jego reakcja była nader entuzjastyczna.
I niemal od razu zabrał się do spełnienia prośby Lily.
Niestety z marnym skutkiem.
Kiedy Lily wyszła by mu powiedzieć o tym, zawrócić, czy coś...
Zobaczyła Liama płaczącego nad grobem jej mamy. To było dziwne! 

Kiedy podeszła do niego, Liam przytulił Lily do siebie i ... pożegnał się!
Z drugiej strony, może i dobrze bo my tu mamy jeszcze inne sprawy na głowie.

Jak np. wybór sukni ślubnej dla Molly.
Wybór nie był wcale taki prosty, zresztą sami zobaczcie...
Nr 1

Nr 2

Nr 3
Dla mnie ta wydaje się być idealna. Ale kto wie, kto wie... co wybierze Molly.

W całym tym weselnym szaleństwie nie możemy zapomnieć o dzieciach. Will i Fleur muszą nie tylko dobrze wykonywać zadania domowe, ale też rozwijać swoje umiejętności. Oboje są geniuszami, zatem wspólnie mogą grać w szachy i tak rozwijać umiejętności umysłowe.


Liam zaprasza Lily na spotkanie. To dobrze, bo ona sama też potrzebuje wyjść i nabrać dystansu do wszystkiego co związane jest z sukienkami, lokalami, zaproszeniami...
Uwielbia towarzystwo Liama, działa na nią, jak balsam na zmęczoną duszę.

Lily zaprasza Liama do siebie. Kiedy wychodzą, Lily nagle przystaje...
- Coś nie tak? - pyta Liam
- Bardzo nie tak - odpowiada cicho Lily, wyciągając aparat fotograficzny.
- Teraz to jesteś, jak paparazzi! Lily, co jest?
- Tam jest narzeczony mojej siostry. Wiedziałam, czułam, że coś z nim jest nie tak. 
I szybko zrobiła zdjęcie.
Molly nie uwierzy w niewierność swojego "romantycznego" George'a, bez dowodów.
Nagle sobie przypomina, jak omawiała z siostra sprawę zaproszeń...

Tak, tam był George. Z tą samą dziewczyną! Więc nie wydawało jej się, George rzeczywiście działa na wielu frontach.

Później wraz z Liamem jadą do domu

i próbują raz jeszcze swoich sił...

Niestety ponownie nieudanie. Co się dzieje? A tu Candy niebawem wyskoczy z kołyski...
No dobra. Do trzech razy sztuka! Może wanna pomoże?

Jest! Pomogła! Rany, nareszcie.

Uff, to była naprawdę ciężka rozgrywka!!!



Ale dużo ciężej będzie z Molly i przekazaniem jej smutnej wiadomości. Nie obędzie się bez krzyku i miliona łez!

Miłego weekendu Kochani!

20 komentarzy:

  1. Och Maju, banan na ustach! Naprawdę, nie wiem co powiedzieć. Płaczę ze szczęścia, z gniewu nad George'm i ze wzruszenia! To wielki zaszczyt dla mnie, że nazwałaś moim Nickiem malutką! Już ją kocham! Dziękuję i pozdrawiam :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Juleńko, nie ma za co. Podaj mi tylko dwie ważne informacje: kolor oczu i włosów. Resztę zrzucam na losowość gry! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

      Usuń
    2. Mam morskie oczy i długie, kręcone miodowe włosy :) miłego weekendu!

      Usuń
  2. Szkoda, że nie wypaliło z Georgem :( Molly pewnie będzie niepocieszona.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda mi Molly, mojej niepoprawnej romantyczki!

      Usuń
  3. Widzę, że zaczynasz nazywać simki imionami czytelniczek :)
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, o ile sobie dobrze przypominam też zgłaszałaś taką prośbę... czekam na opis... Miłego weekendu:)

      Usuń
    2. Tak zgłaszałam taką prośbę. Jaki opis?

      Usuń
    3. Wiem już o co chodzi. Mam włosy do ramion może trochę dłuższe w kolorze ciemny blond, niebieskie oczy jeśli chodzi o karnację to mam jasną. Chciałabym żeby miała ubranie i pokój w kolorach szary, czarny, biały i czerwony.
      Miłego weekendu Iga

      Usuń
  4. Postaram się stworzyć Simkę o podobnych cechach zewnętrznych. Co do pokoju, to nie obiecuję, rzadko dedykuję je konkretnym simom, wyjątkiem była Monika, Harry i William. Zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przecież robić takiego pokoju jak bym chciała jeśli nie masz ochoty.
      Bardzo bym chciała żeby posty pojawiały się trochę częściej.

      Usuń
  5. Maju możesz tesz nazwać córeczkę moim imieniem a to mój opis mam włosy do brody koloru jasny braz a kolor oczu niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, czeka nas jeszcze dużo dzieci...Nie obiecuje tylko kiedy, ale będzie napewno też Ola😃

      Usuń
    2. Dziekuje

      Usuń
  6. Ja czekam na Martę z ciemno kasztanowymi kucykami. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Gorge to świnia bez serca Molly zasługuje na kogoś lepszego. Szkoda tylko tych wszystkich przygotowań...
    Co do Lima chyba myśli, że coś z tego wyjdzie jeśli chodzi o niego i Lily pewnie dlatego ciągle mu się nie udawało. Bał się, że ją straci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rzeczywiście coś jest na rzeczy. Zobaczymy, buziaki:)

      Usuń
  8. Ojej Biedna Molly a była tak Zakochana w Georgu :c Ciekawe jak na to zareaguje... PS wysłałam do galerii dwóch tatusiów: Darvina Red i Mathewa Lamberta mam nadzieję że Ci się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Juleńko, pozdrawiam cieplutko:)
      Jutro rozwiązanie sprawy Molly - zapraszam!

      Usuń