wtorek, 9 czerwca 2015

24. Zaręczyny w czasie, kiedy Simmamy już i jeszcze nie ma.


   Wzruszające, przed Wami była i następna Simmama. Nina jest już Seniorką, zatem jej czas bycia Simmamą już wygasł. Następczynią po niej zostaje nasza najmłodsza córka, czyli Alicja. Ta z kolei zostanie Simmamą dopiero w momencie, kiedy uzyska wiek młodej dorosłej. Tak więc, póki co, nie mamy Simmamy (ale się zrymowało!). Jednak życie w naszym domku trwa, zobaczmy co takiego działo się w rodzinie Scott.


   Oczywiście czas, kiedy Nina odprawiła swoje urodziny, zapełniony był opieką nad dziećmi i oczywiście malowaniem. Nina chce zapewnić naszym potomkom dobrobyt. Maluje i sprzedaje obrazy by zgromadzić zabezpieczenie dla dzieciaczków. Po kilku simowych dniach z kołyski wyskakuje Alicja.

    Generator cech i aspiracji zadecydował o cechach wewnętrznych naszej przyszłej Rodzicielki, natomiast ja postanowiłam nieco zmienić wygląd Alicji. Z mojej ulubionej strony TSR wybrałam taki ubiór codzienny. Tak bardzo mi się spodobał i już!

   U progu weekendu Weronika i Zuzia wybrały się do parku. Weronika zauważyła, jak bardzo spodobała się ta wycieczka Zuzi. Sama nigdy nie bywała na łonie natury więc pomyślała, jak by to było cudownie wyjechać gdzieś poza miasto, do lasu, pod namiot...


   Kiedy Dominik zdobywa "6" chciałam od razu wydać przyjęcie urodzinowe. Jednak inne wydarzenie przyćmiło by taką imprezę. Więc przekładam urodzinki na inny termin, ponieważ...


   Nina zapytana prze Sebastiana :
- Czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną?

Może, będąc seniorką, powiedzieć :
- Tak!

Zmienia wszystkie plany na nadchodzący weekend szykując wraz ze swoim narzeczonym wielką niespodziankę dla swoich domowników...

2 komentarze:

  1. Coś jest nie tak z komentarzami. Już raz skomentowałam i nic. Nie wiem w czym problem. Pisałam już wcześniej więc się powtórzę, że blog jest super. Będę tu zaglądać bo pierwszy raz widzę, żeby prowadzić challenge w formie bloga. Pomysł rewelka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak miło, że ktoś docenia moje "dzieło" (hi hi) Mój blog miał mieć inną formę tzn. miał być emitowany na moim kanale YouTube ale niestety nie dałam rady tego technicznie ogarnąć. Nie mniej jednak postaram się za jakiś czas zrobić filmik prezentacyjny mojej rodzinki. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń