sobota, 20 czerwca 2015

31. Alicja nastolatką!


   Wszystkiego najlepszego Alicjo!

   Urodziny, to szczególny moment w roku. Wiem coś na ten temat, ponieważ sama dzisiaj mam urodziny. Od rana wszystko jest niezwykłe! Nawet na Google jest tort ze świecami. Dlatego też chciałam, żeby urodziny naszej bohaterki też były wspaniałe!

   Zatem: był tort ze świecami...


Całkowita metamorfoza ... (mnie musiała wystarczyć jedynie nowa sukienka)

Cudowni goście i wiele serdecznych życzeń od bliskich (uważam, że otrzymałam same cudowne i prosto z serca życzenia)

   I w końcu szczególny prezent. Alicja dostała obiecany nowy pokój. Jak to dobrze, że istnieją takie strony, jak TSR!


   A skoro tort już był i goście już przybyli to w związku z tym, że nasz Dominik jest szóstkowym uczniem - postanowiłam i jemu urządzić urodziny.

   Tak więc : wszystkiego najlepszego Dominiku!

   Kiedy goście zjedli już tort i ktoś wyłączył muzykę, bo do której w końcu można tak siedzieć i siedzieć... Alicja wreszcie mogła pozachwycać się swoim prezentem.


   Dadam! Tak oto prezentuje się nowy pokój Alicji.


  Alicja dostała jeszcze jeden prezent ale o nim już w kolejnym odcinku.

Pozdrawiam kochani i życzę miłego wieczoru. Lecę dalej świętować urodzinki!

2 komentarze:

  1. Pokój Alicji jest wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że czytasz starsze odcinki. Ojej, to już prawie rok! Alicja miała urodziny, jak fajnie powspominać. Miłego dnia:)

      Usuń