piątek, 22 maja 2015

15. Party Time! - Wytworne Przyjęcie...


   W moim Simowo Czwórkowym Świecie zawitały nowe akcesoria : Wytworne przyjęcie. Moje osobiste przemyślenia na tet temat znajdziecie na końcu dzisiejszego odcinka.



   Związek Kamy i Aleksandra nabrał tempa. W końcu po kilku spotkaniach oboje zapragnęli ze sobą zamieszkać. Kama zamieszkała wraz ze swoim narzeczonym na ostatnim piętrze jego wielkiego domu, które zostało rozbudowane na potrzeby młodej pary.


   Nina wciąż dzielnie "walczy" z naszym wyzwaniem i tak oto w jej pięknej romantycznej sypialni gościmy Sebastiana Mazur. Jego wizyka okazała się być owocna i tak niebawem w naszym domku pojawi się kolejna kołyska.


   Szymon otrzymuje "6", czas opuścić pluszaki, czas na zmiany...


   To samo dotyczy Diany, której nareszcie udaje się uzyskać najwyższą ocenę w szkole. Będą więc podwójne urodzinki.


   Okazja do świętowania nadarza się tym bardziej, że ze swojej kołyski wyskakuje taka oto urocza Weronika. jest śliczna.
   Ale nie ma na co czekać, czas na imprezkę:


    A teraz kilka słów na temat nowego zestawu : Wytworne Przyjęcie.  Muszę przyznać, że z radością oczekuję każdego zestawu, dodatku czy aktualizacji do The Sims 4, ponieważ wzbogacają one naszą grę. Dlatego też, kiedy tylko zobaczyłam nowy zestaw, wiadomo : musiałam go mieć! Kiedy tylko go zainstalowałam i weszłam do gry, oceniłam wszystko krótko.
   CO TO JEST? Zestaw Wytworne Przyjęcie jest w cenie 39,00 zł na ORIGIN. W takiej cenie oczekiwałabym co najmniej dwadzieścia kilka super obiektów z ogromem ciuszków i fryzur dla każdej grupy wiekowej. No cóż, otrzymałam zaledwie 12 obiektów, z których jedynie stół  bankietowy i krynica fontanny tak naprawdę wnosi coś nowego. Co do ubrań to dwie suknie dla pań wzbudziły mój zachwyt a pozostała część, w tym ubrania dla panów to jakaś katastrofa. Dla dzieci nie wprowadzono zupełnie niczego (?). No i szukam, szukam dalej szukam i nic. Bo to by było na tyle. EA znów wypieło się pewną częścią ciała do swoich fanów. Tak to niestety oceniam.

   Ale nie pozostaje mi nic innego, jak tylko cieszyć się tym, że w ogóle mamy coś nowego dla naszych kochanych Simsików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz