sobota, 23 maja 2015

16. Sebastian Mazur - Zuzia (08)


   I znów rodzi się tylko jedna Dzidzia - ale jaka słodka ! Zuzanna - dla mnie po prostu Zuzia.


   Postanowiłam wprowadzić małą zmianę i zaczynam swoim dzieciom nadawać podwójne nazwisko. Dzięki temu szybciej namierzę tatę naszych pociech. Zuzia nazywa się :

Zuzanna Scott Mazur

Nadszedł czas rozbudowy naszego domu. Powiększyłam piętro, dzieląc przestrzeń na pokoje. Jednak jeszcze wszystko jest w stanie surowym. Podzielę się swoją pracą już po remoncie.


Rodzina przygotowując się do wielkiego wydarzenia w życiu naszej Kamy, zaopatruje się w nowe oficjalne ubrania. Dla nastolatków i dorosłych mogłam wybrać coś z nowego zestawu Wytworne Przyjęcie. Dla Weroniki wybrałam sukienkę z TSR.



I jeszcze zmiana w opcjach gry dotycząca starzenia się simów - zgodnie z zasadami naszego wyzwania. Zatem zapraszam na Ślub Kamy Scott oraz Aleksandra Ćwira, który odbędzie się w sobotę o godzinie 15.00 w niezwykle romantycznym Parku Dolce Vita...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz