czwartek, 23 lipca 2015

45. Monika (15) i urodzinki Joasi


Najwyższy czas na świętowanie a okazji mamy całe mnóstwo!

Pierwszym wydarzeniem, które zawsze mnie rozczula, jest wyskok z kołyski. Tak na marginesie, to trochę brakuje mi tego wieku, w którym uczymy nasze dzieci chodzenia i korzystania z nocniczka. Chociaż owszem, czasami było to kłopotliwe (zwłaszcza, gdy były bliźnięta). A Wy chcielibyście żeby w TS 4 były małe dzieci (toddlers)?

 Nasz Kubuś stał się wesołym fenomenem artystycznym.


Kolejna okazja do imprezy - to urodzinki Joasi. I to w terminie, bez przyspieszania. Ledwo zdążyłam z tortem. Jak te dzieci szybko rosną!

Sto lat, sto lat i... mamy nastoletnią Joannę!

Tylko czemu, czemu wybrała tą ulubioną fryzurę pozostałych Simek?

Ale jedno musimy przyznać, Joasia w tej fryzurze naprawdę cudownie wygląda. Zatem zostawiam jej ją, nadaję wygenerowane cechy i przebieram w zestawy do szkoły, do parku i bardziej romantyczny.

Czy zwróciliście uwagę na jej aspirację : geniusz muzyczny. No, no tego bym się po Asi nie spodziewała! Ale ok, kupimy jej gitarę a sobie zatyczki do uszu.

I wreszcie wydarzenie, na które niecierpliwie czekałam : narodziny Simki, dziewczynki. Urodziła się Monika, nasze 15 dziecko. Fajnie, że Asia jest nastolatką i może pomóc w opiece nad wiecznie wrzeszczącym maleństwem.

A my, Kochani, przygotowujemy się powoli do wielkiego sobotniego wydarzenia, jakim jest Casting na nowych, męskich mieszkańców w Newcrest.

Zapraszam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Najfajniejszy, najciekawszy blog o simsach ! Długo szukałam czegoś o tym wyzwaniu, a tutaj taki niesamowicie prowadzony blog ! Życzę cierpliwości i dużo dzieci w wyzwaniu. Sama się go podjęłam i mam 11 dzieci. Mi także nie działa cecha płodna i ani razu nie urodziły mi się bliźniaki lub trojaczki :( Chyba to jakiś błąd, bo dbam o simkę bardzo.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za te ciepłe słowa! Prowadzenie tego wyzwania daje mi ogromną frajdę, chociaż czasem strasznie mnie dołuje. Dlatego też robię takie małe przerywniki, jak Casting. Zapraszam do weekendowego spotkania z naszą bohaterką i jej wybrańcami. Zatem życzę nam wspólnie, cierpliwości i wytrwałości w uzyskaniu 100 potomka! Pozdrawiam cieplutko ☺:)

      Usuń
  2. Kochana jesteś cudowna prowadzisz najlepszego bloga o simsach <3 Mam tylko jedno pytanko czy masz może jakąś rade dotyczącą dziwnych pasków na włosach z modów bardzo cieszyłam się że w końcu moja simmama będzie miała porządne włoski ale niestety w trybie życia wyglądają one strasznie mają dziwne białe a czasem czarne paski. Może jest jakaś opcja której nie włączyłam a może tak musi już zostać będę bardzo wdzięczna jak mi odpiszesz. :D
    PS Co do tych włosków które upodobały sobie starsze panie mam tak samo chodzi pełno osób którzy mają moje skiny lub włoski a to nie wygląda najlepiej (hi hi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepły komentarz. To miedzy innymi sprawa z włoskami spowodowała, że przesiadłam się z mojego laptopa na PC. Ktoś wtedy stwierdził, że to sprawa nie gry a karty graficznej. Nie wiem. W sumie to później już nie drążyłam tematu bo na PC tego problemu nie miałam. Faktem jest, że były inne i też związane z modami albo też z aktualizacjami. Przykro mi, że nie mogę pomóc. Może program Sims 4 Studio coś by tu zdziałał? Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń