sobota, 11 lipca 2015

Czy ktoś tu w ogóle zagląda? Dajcie znać!


Kiedyś wymyślanie a teraz tworzenie blogowych historii, odnosiło się do zwykłych życiowych problemów. Dzisiaj nasze wymyślone albo raczej kreatywne historie sięgają postaci z gier, filmów, inaczej określając je, świata wirtualnego. Oczywiście przeżywamy wraz z nimi historie ich simowego życia ale nagle zaczynamy mieć wątpliwości : Czy ktoś to ogląda?

Kochani, jeśli ktokolwiek tu zagląda - zostawcie wiadomość, komentarz, cokolwiek...
Będę wiedziała, że moja praca ma sens.

10 komentarzy:

  1. Hejka, zaglądamy. Ja prawie codziennie sprawdzam, czy coś nie przysłałaś. Dzięki za twoją pracę bo robisz to super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alice, cieszę się, że ktoś wreszcie zostawia komentarz. Oczywiście mam podgląd na ilość wejść na mój blog. Ciekawa jestem jednak opinii oglądających i ich podpowiedzi co do dalszego rozwoju akcji. Od samego początku chciałam, żeby nie było tylko porodów i kolejnych urodzin ale też ich simowe, zwyczajne a czasem nadzwyczajne życie. Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  2. Uwielbiam twój blog i moja siostra tez. To najfajniejszy blog z sims 4. Czekamy na więcej odcinków i na nowy chalenge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to wiedzieć kochana. Nowy challenge już otwarty, zapraszam. Pozdrawiam Cię cieplutko i Twoją siostrzyczkę również:)

      Usuń
  3. A zrobisz jeszcze jakis odcinek na YouTube??? Pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zrobię jakieś podsumowanie, może przy okazji jakiegoś wydarzenia. Zobaczę jeszcze, nie mówię nie. Wkrótce na moim kanale YouTube będzie emitowany 1 odcinek nowego wyzwania. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Ja zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaglądam :) Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń