sobota, 18 lipca 2015

43. Kuba (14) i jeszcze jeden mieszkaniec ...

...

Mały Miłosz wyskoczył z kołyski. Zobaczcie, jaki uroczy okularnik <3


Postanowiłam zostawić mu te okularki, bo super w nich wygląda. Zostawiłam mu też fryzurkę, zmieniłam ubrania i nadałam wylosowane cechy:
Aspirację : Fenomen artystyczny;
Cechę : Znawca sztuki


Tak, jak obiecałam Joasi młody wyskoczył z kołyski i wszystko się ułożyło. Ciekawe, czy dogoni siostrę w osiągnięciach szkolnych, bo Asia jest bliska zdobyciu szóstki!

Tymczasem ponownie odwiedza nas Nina. Alicja tak bardzo chciałaby zatrzymać ją na dłużej.

Nie zastanawiając się długo proponuje mamie, by zamieszkała w swoim dawnym domu. Nina przyjęła propozycję i tak w naszym domku zamieszka Duch.

To wydarzenie spowodowało ustalenie kolejnych zasad, moich zasad - dotyczących mieszkania z Duchem. Znajdziecie je klikając na przycisk :
http://thesims4100babychallenge.blogspot.com/2015/04/zasady-sims-4-100-baby-challenge.html




Tam na dole postu znajdziecie :
+ Zasady mieszkania z Duchem


Mieszkanie z Niną jest super, ma kto pomóc w wykonywaniu obowiązków, nawet jeśli robi to tylko pod osłoną nocy.

W końcu rodzi się nasze 14 dziecko - Kubuś!

Teraz przez kilka dni skupie się na zbieraniu punktów szczęścia życiowego naszej Alicji. Chciałabym kupić jej cechę płodność. Co prawda Ninie mało co pomogła ale może u  Alicji zadziała.

Zaczniemy też powoli urządzać Ninie wygodne lokum...

2 komentarze: