piątek, 8 grudnia 2017

160. Porządki z MODAMI i w Komputerze!

Cześć Kochani!
Nie, nie zniknęłam! Ani też nie zawiesiłam serii, czy też w ogóle ją zakończyłam!
Okazało się bowiem, że moje problemy techniczne, które doprowadzają mnie do ... (biii, biii) mają swoje źródło oczywiście w Modach i w samym komputerze. Mój komputer, poczciwy, stary iMac jest już leciwy i niestety zaśmiecony na amen.
Muszę zatem zafundować mu porządki. Takie tam przedświąteczne sprzątanie (ha ha)
Natomiast z folderu Mods wywaliłam 99% i teraz moja gra owszem mniej się laguje ale za to wygląda dziwnie...
Bo co się dzieje, kiedy usuwamy mody?
Znikają meble, ubrania a nawet włosy naszych simów. I nie, nie zostają niczym zastąpione!

I wychodzi sobie taki nasz sim, jak gdyby nigdy nic na spacerek łysy i bez ubrania.
Często takie oto obrazki:
Mogą się Wam wydać dziwne a nawet nieco wulgarne.
Ale, jakby to ujął wspaniały Radek Kotarski: "Nic bardziej mylnego!"
To tylko zwykły braterski uścisk na powitanie. Mateusz miał po prostu pecha i mając wcześniej spodnie z modów, teraz nie ma żadnych.
I kiedy spotykają się w parku Maria z Sonią, ta pierwsza zazdrości siostrze, że ma chociaż koszulkę! I jakże niezbędny w tych okolicznościach naszyjnik.
No jasne: w końcu co tam, że latam w samych majteczkach po mieście. Naszyjnik musi być!
Oliwia... Oj, ta to ma istny full wypas! Niezłej jakości jeszcze niepozaciągane i pozbawione oczek rajstopy i wysokie szpilki. Tak, ubiór jakże właściwy do łowienia ryb.
No i tak to teraz wygląda! Niestety...
Jeden z moich ulubionych bohaterów, postanowił nawet uciec się do magii i poprosić o pomoc studnię życzeń...
Niestety, chyba poskąpił nieco simelonów i studnia stanowczo odmówiła współpracy!
Zatem: co robić? Czy już zawsze będziemy skazani na widok porozbieranych i pozbawionych włosów simów? Czy już na zawsze nasze domu będą bez mebli? Jak temu mamy zaradzić? Jak żyć?
I tu z pomocą biegnę oczywiści JA!
Muszę zając się tym całym bałaganem. Oczywiście mam też wiele innych zajęć związanych ze zbliżającymi się świętami. Zatem proszę Was kochani o cierpliwość.
Na kanale YouTube co tydzień będą emitowane odcinki z The Sims 3 - zapraszam serdecznie do ich zobaczenia.
Pozdrawiam Was cieplutko:)



4 komentarze:

  1. Oj tak te mody potrafią nieźle nazbroić... I przysporzyć mnóstwo problemów. I chociaż nie używasz już moda na zimę, to czy dała byś radę podać do niego linka? Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mod na zimę znajduje się pod linkiem:
      http://simcookie.com/les-sims-4-first-snow-est-disponible/
      A bardzo ładnie wszystko tłumaczy, jak go wgrać Kasiulcia na kanale YouTube:
      https://youtu.be/l5qJczoLwP8
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. No właśnie...tego sie boję dlatego nie pobieram teraz zbyt dużo modów.
    Ja po prostu nie potrafię grać bez cc...
    Jest troszkę bugów ale "napraw grę" zawsze mi pomaga i na razie nie mam problemów. Spróbuj też tak zrobić żeby pobrać tylko takie mody które Ci się najbardziej podobają i tylko ich używać. Ja mam modów mniej niż 1Gb i gra prawie sie nie zacina. Chciałam pobrać więcej alea wolę nie ryzykować: (
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich modów już niemal nie ma. Tylko kilka dla potrzeb serii. Ja również jestem uzależniona od CC. Dlaczego EA nie potrafią stworzyć fryzur, skinów czy mebli, jak gracze? Nigdy tego nie zrozumiem. I nie przemawia do mnie tłumaczenie, że mają taki a nie inny kierunek rozwoju. Tak, że teraz moja Maja - alter ego (hi hi) podróżuje po simowych rodzinach i naprawia co się da. Zapraszam już wkrótce.

      Usuń