środa, 6 grudnia 2017

Mikołaj nadchodzi...


Witajcie Kochani!

Dziękuję wszystkim za udział w moim mikołajkowym rozdaniu. Każdy pakiet odpowiedzi ucieszył mnie niezmiernie, bo oznaczał, że ktoś tu jednak zagląda i chce współtworzyć końcówkę mojego wyzwania. Muszę przyznać, że wyobraźnię macie nie lada! Gdybym tylko umiała sprostać technicznie z Waszych pomysłów, łącznie z tym od Kasi, żeby prowadzić końcówkę naszego challengu w ukrytych lokacjach. Albo pomysł Wojtasa122: żeby reszta dzieci z wyzwania była tylko po kosmitach a nasza simmama miałaby latać na Sixam w poszukiwaniu kolejnych tatusiów. Dziękuję bardzo!
Kochani wszystkie nadesłane odpowiedzi były prawidłowe. Jednak zwycięzca może być tylko jeden!
Wybrałam zatem osobę, która nie tylko zostawiła dla mnie piękne komentarze, ale która również tak dokładnie odpowiadała na pytania konkursowe, że sama byłam w szoku.
Osobą tą jest: 
Ula!!!

Kochanie, gratuluję Ci serdecznie!

Kochani następne rozdanie już tuż przed gwiazdką. Trzymajcie się ciepluko!

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci ślicznie jeszcze raz!
    "Psy i koty" już się pobierają i niedługo zacznę przeglądać nowości.
    Już teraz życzę wszystkim powodzenia w gwiazdkowym rozdaniu!
    Buziaki dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Mam nadzieję, że bawisz się dobrze! Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluje zwycięstwa :) Osobiście nie brałam udziału w rozdaniu, ponieważ wcześniej sama kupiłam dodatek. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co takiego wymyśliła Ula. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to akurat Ula zaproponowała żeby nie zmieniać formy tego wyzwania. I chyba się do tego zastosuję. Jeszcze będzie czas na jakieś inne projekty, po zakończeniu tej serii. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięstwa! <3 Mam nadzieje ze psy i koty zawitaja w swiecie twoich simow i umila im ich simowe zycie <3 zreszta te zwierzaki sa takie słodkie ze wystarczy na nie spojrzec i serduszko sie raduje ^^ a tobie Maju gratuluje pomysly na konkurs i mam nadzieje ze te historie zainspirowaly cie do dalszegp prowadzenia wyzwania. Ja sama udzialu nie bralam bo mialam wielkie zaległości u ciebie na blogu i dzisiaj dopiero nadrobilam. Mam nadzieję ze teraz uda mi sie byc na bierzaco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że zaglądnęłaś. Mam takie swoje Aniołki, które tu mogę ugościć w moim blogowym domku. Zawsze mi miło Cię tu widzieć! W piątek kolejny konkurs przedświąteczny. Znów będzie do wygrania dodatek Psy i Koty. Zapraszam:)

      Usuń